Joulun aikoihin pulttasin Volvosta alunperin olevan KKK K14:n 1z:aan. Turbo on ETKAnkin mukaan samanlainen kuin 140hp AEL:ssä.
Projekti onnistui suuremmitta murheitta ja autokin piristyi kummasti yläkierroksilla. Ainut asia joka herättää kummastusta on hukkaportin toiminta periaate. K14 hukkaportissahan on kaksi eri lekunpaikka, kun Garrett 15:ssa oli vain yksi. Garrettillehan N75 ohjaa ylipainetta, kun portti tulee avautaua.
Osaisiko joku valaista kuinka K14:n hukkaportti toimii. Tällä hetkelä maksimi ahdot on 0.8bar ja jotenkin tuntuu, että N75 ei ohjaisi porttia mitenkään, kun ennen projektia ahdot oli noin 1,5bar <- lastun vaikutus.
K14:n hukkaportin toiminta
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa