Eli potilas on vahä reilu 70tkm ajettu BKD koneella varustettu tohelo ja kaksoismassa on ilmeisesti tullu tiensä päähän.. Kolisee varsinki kylmänä ja ääni lakkaa ku kytkinpoljin painetaa pohjaan. Jos polkimen painaa noin puoleen väliin tuntuu jalkaan sellanen lievä paukutus polkimesta. Tuskinpa vika voi muustakaan johtua kuin tuosta kaksoispaskapyörästä?
Maahantuoja ei halunnu missään tapauksessa ottaa minkäänlaista osaa auton korjaukseen, vaan heidän mielestään se on aivan normaalia auton kulumista! Ja paskanvittua sanon minä, mielestäni moinen osa ei saa hajota noilla kilometreillä!
Kysymys kuuluukin että onko tuohon olemassa mitään BOLT ON kytkinpakettia kiinteällä vauhtipyörällä?
Ja kuinka akuutti vaiva tämä on? Kolinaa on nyt kuulunu jonku viitesen tuhatta kilsaa ja mielestäni se pahenee koko ajan, voiko tuo paska hajotessaan särkeä jotain muuta kuin itsensä? ja kauanko se kestää paukuttaa, ajanko vielä sata tonnia ja vaihdan sitte vai pitääkö se remppa tehä heti huomenna? Jos jollain on tarvittavat vermeet/tietotaito tuon vaihtamiseen olemassa ja tahtoo virapeli hommia niin yv:tä vaan tulemaan!!
Ja hakua on käytetty, eli ei vinguta siitä tällä kertaa. Kiitos!
2.0 tdi kaksoimassa kiinteäksi?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Ja hakua on käytetty, eli ei vinguta siitä tällä kertaa. Kiitos!
Miksi?
Sattuiko tuo ketju kohdalle?
Lainaus sieltä:
karalalta löytyy kytkin paketti jossa tulee kiinteä vauhtipyörä ja uusi levy, jää toi kaksoismassa sydeemi kokonaan pois.
Jos oli apua niin ole hyvä, jos ei ollut niin...
Tuosta ei kovin halvalla selviä jos kiinteää vauhtista haluaa.
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... 2-2-2.html
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... schen.html
Jompi kumpu paketti se siihen varmaan menee..
Kannattaa varautua siihen että kytkimen äänet eivät häviä, ainoastaan vahvistuvat - kytkintuntuma muuttuu todella radikaalisti, autosta tulee hankala ajettava, auto kuulostaa jatkuvasti rikkinäiseltä, kytkinlevy rallattaa todella vahvasti tyhjäkäynnillä kytkin ylhäällä. Eli mikäli auton myynti on kiikarissa niin en suosittele tätä pakettia missään nimessä, mutta mikäli itselle kasaat kunnon ajoautoa mitä on tarkoitus vireistää niin sillon ehdottomasti tämä!
e: karalalta kyselin kuukaus sitten kytkintä ja sillon oli pari valmista itse sorvattua vauhtista hyllyssä, mutta niissä ei ollut startin kehiä ja sellainen olisi pitänyt etsiä jostain s4 audista tai jostain missä se on irtoava - vakio vauhtiksessa se oli ainakin itsellä hitsattu kiinni. Olisi tullut saman hintaiseksi kuin sachs kun laski paineasetelman + levyn mukaan.
e: ja hajotessaan tuo rikkoo vaihdelaatikon. Kytkimelle tuleva akseli vaihteistosta on laakeroitu ainoastaan vaihteiston puolelta ja tuo vakio vauhtis kun purkautuu niin koko sen paino hakkaa epätasaisesti vaihteistosta sitä akselia. Riippuu toki kummin tavoin se vakio on purkautunut, siitä keskeltä laakeristaan vai ihan vaan jousistaan pelkästään.
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... 2-2-2.html
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... schen.html
Jompi kumpu paketti se siihen varmaan menee..
Kannattaa varautua siihen että kytkimen äänet eivät häviä, ainoastaan vahvistuvat - kytkintuntuma muuttuu todella radikaalisti, autosta tulee hankala ajettava, auto kuulostaa jatkuvasti rikkinäiseltä, kytkinlevy rallattaa todella vahvasti tyhjäkäynnillä kytkin ylhäällä. Eli mikäli auton myynti on kiikarissa niin en suosittele tätä pakettia missään nimessä, mutta mikäli itselle kasaat kunnon ajoautoa mitä on tarkoitus vireistää niin sillon ehdottomasti tämä!
e: karalalta kyselin kuukaus sitten kytkintä ja sillon oli pari valmista itse sorvattua vauhtista hyllyssä, mutta niissä ei ollut startin kehiä ja sellainen olisi pitänyt etsiä jostain s4 audista tai jostain missä se on irtoava - vakio vauhtiksessa se oli ainakin itsellä hitsattu kiinni. Olisi tullut saman hintaiseksi kuin sachs kun laski paineasetelman + levyn mukaan.
e: ja hajotessaan tuo rikkoo vaihdelaatikon. Kytkimelle tuleva akseli vaihteistosta on laakeroitu ainoastaan vaihteiston puolelta ja tuo vakio vauhtis kun purkautuu niin koko sen paino hakkaa epätasaisesti vaihteistosta sitä akselia. Riippuu toki kummin tavoin se vakio on purkautunut, siitä keskeltä laakeristaan vai ihan vaan jousistaan pelkästään.
Täytyy ottaa kissa pöydälle ja alkaa mettästään osia tuohon kotteroon jos se kerran hajotessaa voi särkeä laatikon. Vittu et osaa kyrpiä, ei vaan mene jakeluun millään että tollanen osa särkyy noinki tuoreesta autosta. Pitää vielä tänään ottaa yhteyttä kuluttajansuojaan ja kysyä heidän mielipidettä tuohon korvaus asiaan.
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 3.1.2009 15:50
Sulla on sen verran tuore peli, että kannattaa ottaa yhteyttä myyjäliikkeeseen / maahantuojaan / kuluttajasuojaan. Mielestäni jossakin vaiheessa VW:llä oli takaisinkutsukanpanja noihin kaksoismassavauhtipyöriin liittyen. UVW:stä voi löytyä haulla lisää tietoa.
Tutulla meni kaksoismassavauhtipyörä Ocu 1.9 TDI DSG:stä (12/06) vaihtoon 60tkm:n kohdalla, joten kulutustavaraa näyttävät VAGinoissa olevan.
Tutulla meni kaksoismassavauhtipyörä Ocu 1.9 TDI DSG:stä (12/06) vaihtoon 60tkm:n kohdalla, joten kulutustavaraa näyttävät VAGinoissa olevan.
mikään taho ei ota osaa korjaukseen, omasta pussista menee.
Alkuperäinen vauhtipyörä+kytkin paketti maksaa 868€, LUK:in vastaava paketti oli 820€.
LUK:in osien yhteydessä mainittiin että aina pitäis vaihtaa vauhtis ja kytkin samaan aikaan, pitääkö paikkaansa? Tekis vaan mieli ostaa pelkkä vauhtipyörä ku halvin maksais "vaan" 300€.
Alkuperäinen vauhtipyörä+kytkin paketti maksaa 868€, LUK:in vastaava paketti oli 820€.
LUK:in osien yhteydessä mainittiin että aina pitäis vaihtaa vauhtis ja kytkin samaan aikaan, pitääkö paikkaansa? Tekis vaan mieli ostaa pelkkä vauhtipyörä ku halvin maksais "vaan" 300€.
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 3.1.2009 15:50
Seatilla vaikuttaa olevan aika byrokraattinen tuo takuukäytäntö. Melkoiset A4-sulkeiset jokaisen casen hoidon jälkeen, voihan näin tietysti olla monella muullakin merkillä.
Tuon Ocun case, mistä aiemmin mainitsin, meni muuten täysin takuun piikkiin, vaikka takuu oli mennyt umpeen reilut 3kk sitten...
Tuon Ocun case, mistä aiemmin mainitsin, meni muuten täysin takuun piikkiin, vaikka takuu oli mennyt umpeen reilut 3kk sitten...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa