mutta vain hetkeksi.
Lähdin töistä tuossa ja ihmettelin vedon puutetta.. Mekaaninen mittari ei noussut millään yli 0.3bar.. Ajelin n20 km ja jätin auton parkkiin vartiksi. Lähdin sitten ajamaan ja yllättäen kaikki pelaa OK..
No kytkin vag-comin autoon ja kaikki arvot oli sielläkin ok. Vikamuistiin oli jäänyt "Charge pressure controll, deviance negative".. Eli mikähän tuon olisi aiheuttanut.. Rekan perässä ajelin aamulla todella kovassa pyryssä, mut ei siellä enää ollut lunta missään. Purin ilmanputsarin ja puhaltelin paineilmalla kaikki puhtaaksi.?
Paineet siis katosi käytännössä täysin tuon kotimatkan ajaksi, mutta vartin seisokin jälkeen palasi ennalleen. Nuo vag-comin air system arvot ovat kaikki kuten ennenkin..
Häviääkö ahdot noin, jos ecu menee vikatilaan?
ATD:stä katosi ahdot mystisesti...
Valvoja: ffp jäsenet
Vikatilassahan se tietty oli. Ei kait siellä muuten tommosta koodia olis ollut...
Kokeilin nyt tuon 20km tuota jumituksen mahdollisuutta tuon mekaanisen mittarin avulla. Säätö toimii täsmällisesti, eli vaikka millä vaihteella polkaisee, niin samalla tavalla leikkaa paineet täsmällisesti ja herkästi nousee myös..
Jotenka jospa siellä olis ollu paikat jäässä turbon ulkopuolella. Tuo kelin yhteys ongelmaan on selvä, tai sitten uskomaton sattuma.
Kokeilin nyt tuon 20km tuota jumituksen mahdollisuutta tuon mekaanisen mittarin avulla. Säätö toimii täsmällisesti, eli vaikka millä vaihteella polkaisee, niin samalla tavalla leikkaa paineet täsmällisesti ja herkästi nousee myös..
Jotenka jospa siellä olis ollu paikat jäässä turbon ulkopuolella. Tuo kelin yhteys ongelmaan on selvä, tai sitten uskomaton sattuma.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 28 vierailijaa