Olen vasta tutustumas näihin turbo dieseleihin ja mietin että onkos kovinkaan suurta eroa tuon 90 ja 110 heppasen välillä?
teho eroo noissa ei näin lukuina kauheesti näyttäs olevan vai tuntuuko noi dieselissä erillailla kuin bensa vehkeissä?
20hv ja 25nm jos nyt oikein muistelin olivat erot ?
kumpikohan versio se näistä ois järkevin valinta? onko koneen kestossa eroja kun puhutaan +400tkm ajetusta koneesta?
Passat 1.9TDI 90h 110hv Tietoo?
Valvoja: ffp jäsenet
tuollaista 90 heppasta tuli kokeiltua.. aika mukavan pirteä näin normaalissa kaupunki ajossa mutta maantiellä oli aavistuksen laiska.
myös tuota uudempaa 100heppasta tuli kokeiltua automaatti vaihteisena mutta taitaapa toi tomaatti vaan tappaa suorituskyvyn.
110heppasii ei oikein täällä päin ole joten kokemukset rajoittuu vain tuohon 90heppaseen
mutta jo pienemmän kulutuksenkin takia mieluummin 110 heppaseen vois kallistuu
myös tuota uudempaa 100heppasta tuli kokeiltua automaatti vaihteisena mutta taitaapa toi tomaatti vaan tappaa suorituskyvyn.
110heppasii ei oikein täällä päin ole joten kokemukset rajoittuu vain tuohon 90heppaseen
mutta jo pienemmän kulutuksenkin takia mieluummin 110 heppaseen vois kallistuu
Itsellä 385tuhatta ajettu 110hp AFN-koneellinen.
Ei ole koneen puolesta mitään ongelmia, turboa ei avattu vielä kertaakaan ja hyvin toimii.. Ainoa mitä joutuu tekemään on vaihdella kuluvia osia, koneessa hihnat ja hehkutulpat. Ja työntää löpöä tankkiin, eiku dieseliä... Tarkoitus ajella vähintään tuonne puoleen mijoonaan, kilometrejä tulee vuodessa vajaa 50t.
Kaasujalka on aika raskas eli kone saa kierroksia reippaasti = kone pysynyt puhtaana, ei ole ollut niitä kuuluisia töhnäkerroksia imusarjassa...
Ei ole koneen puolesta mitään ongelmia, turboa ei avattu vielä kertaakaan ja hyvin toimii.. Ainoa mitä joutuu tekemään on vaihdella kuluvia osia, koneessa hihnat ja hehkutulpat. Ja työntää löpöä tankkiin, eiku dieseliä... Tarkoitus ajella vähintään tuonne puoleen mijoonaan, kilometrejä tulee vuodessa vajaa 50t.
Kaasujalka on aika raskas eli kone saa kierroksia reippaasti = kone pysynyt puhtaana, ei ole ollut niitä kuuluisia töhnäkerroksia imusarjassa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 26 vierailijaa