Parempi kytkin 1.9 TDI PD 85kW - 110kW ?
Valvoja: ffp jäsenet
Parempi kytkin 1.9 TDI PD 85kW - 110kW ?
Pienemmissä dieseleissähän hyvä kytkinvaihtoehto on g60 vauhtipyörä + sre asetelma + kunnon levy. Entäs nämä isommat, näissähän löytyy ainakin 6-vaihteisen laatikon kanssa 240mm 2-massavauhtipyörää. Mitä tämän tilalle voi laittaa? Sopiiko pienempi g60 vauhtipyörä 6-vaihteisenkin laatikon kanssa vai pitääkö tänne etsiä esim. clutchnetin kunnon järeää 1-osaista vauhtipyörää heidän omalla sintterilevyllään vai kuinka? Audi s4:sen vauhtipyörä mitä voi käyttää pitkittäiskoneiden kanssa on varmaan täysin erilainen kuin tämän poikittaisen 6-vaihteisen vauhtipyörä?
G60/1Z/AHU poikittainen 228 vauhtis ei käy poikittaisen 240 mm kaksoismassa tilalle koska starttikehä on pienempi. En tiedä kävisikö jos startin vaihtaa.
Pitkittäinen vauhtis ei tosiaan käy poikittaiseen koska hammaskehä on eri reunalla siksi että pitkittäisen startti on lohkon kyljessä ja poikittaisessa taas vaihdelaatikon kyljessä.
Ei ole kukaan tainnut vielä teetättää kovaa 240mm vauhtista poikittaiskoneeseen?
Pitkittäinen vauhtis ei tosiaan käy poikittaiseen koska hammaskehä on eri reunalla siksi että pitkittäisen startti on lohkon kyljessä ja poikittaisessa taas vaihdelaatikon kyljessä.
Ei ole kukaan tainnut vielä teetättää kovaa 240mm vauhtista poikittaiskoneeseen?
Tästä nyt kaivattaisiin sitten tietoa.
Valeon tuotenumero 3276428266428 keikkuu keskusteluissa, mutta mikä tämä on?
mikäs tämä on
http://www.valeoservice.com/html/united ... E03F630D4C
e: tuo kytkinpaketti on kaiketi pitkittäiskoneisiin sekin
Valeon tuotenumero 3276428266428 keikkuu keskusteluissa, mutta mikä tämä on?
mikäs tämä on
http://www.valeoservice.com/html/united ... E03F630D4C
e: tuo kytkinpaketti on kaiketi pitkittäiskoneisiin sekin
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... index.html
Tuo jäi ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi. Turbotecillä olisi ollut sorvattuja vauhtiksia, mutta niistä puuttui hammaskehät ja vakio oli hitsattu kiinni. Valeota ei saanut mistään, LUK:lla o alkuperäistä vastaavaa heikkoa kaksoismassaa ym. Kallishan tuo on, mutta kiitos vinkistä Josmalle - tuollainen pitäisi olla perjantaiksi täällä.
Tuo jäi ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi. Turbotecillä olisi ollut sorvattuja vauhtiksia, mutta niistä puuttui hammaskehät ja vakio oli hitsattu kiinni. Valeota ei saanut mistään, LUK:lla o alkuperäistä vastaavaa heikkoa kaksoismassaa ym. Kallishan tuo on, mutta kiitos vinkistä Josmalle - tuollainen pitäisi olla perjantaiksi täällä.
Voi perhana, onkohan itsellekkin tilattava tuollainen omaisuuden maksava kytkinsetti..
Tänään kävin Turbotecillä ihmettelemässä tuota kovaa vauhtipyörää joka on tehty Specin vauhtiksen mitoilla, hintaa nelisensataa ja pitäisi hammaskehä metsästää. Siihen vielä levy ja asetelma, sekä vauhtiksen tasapainotus niin ollaan jo tonnin tienoilla.. Specillä näyttäisi olevan myös valmista settiä tarjolla, mutta hinnat on Sachsin tasolla..
Tänään kävin Turbotecillä ihmettelemässä tuota kovaa vauhtipyörää joka on tehty Specin vauhtiksen mitoilla, hintaa nelisensataa ja pitäisi hammaskehä metsästää. Siihen vielä levy ja asetelma, sekä vauhtiksen tasapainotus niin ollaan jo tonnin tienoilla.. Specillä näyttäisi olevan myös valmista settiä tarjolla, mutta hinnat on Sachsin tasolla..
Onko tuo 85kw AJM:n vauhtipyörä erilainen kuin 96 kw:n vauhtipyörä?
Sachs kun tarjoaa eri settejä noille kahdelle moottorille ja AJM:lle ei tarjota tuota vauhtipyörää lainkaan...siinäkin oletettavasti vakio vauhtis sen pullonkaulan muodostaa...(?)
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... index.html
Sachs kun tarjoaa eri settejä noille kahdelle moottorille ja AJM:lle ei tarjota tuota vauhtipyörää lainkaan...siinäkin oletettavasti vakio vauhtis sen pullonkaulan muodostaa...(?)
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... index.html
Nyt vaan on seuraava pulma. Onkohan tässä jotain vialla kun kytkin ääntää oudosti tyhjäkäynnillä. Ääni hiljenee kierroksia antaessa tai kytkimen polkaistessa pohjaan. Muuten auto kyllä pelaa tällä sre:llä aivan mahtavasti. Kytkintuntuma on todella hyvä, kierrosherkkyys kasvoi reilusti, eikä vääntökään kadonnut minnekkään.
Ai niin.. ja AJM ja ARL kytkimet on samanlaiset, sopii myös AJM:mmään tuo sama sre paketti jos vaan vaihteisto oin 6-vaihteinen.
Ai niin.. ja AJM ja ARL kytkimet on samanlaiset, sopii myös AJM:mmään tuo sama sre paketti jos vaan vaihteisto oin 6-vaihteinen.
Tuolla nettisivullahan se on hinta "free shipping".. ja samaan hintaan ne myyvät nuo paikallisetkin varaosaliikkeet sitä tämän toisen tukkurin kautta, toinen tukkuri ottaa 300e välistä vielä lisää...
Paketti ei sisällä painelaakeria, mutta tämän paketin kanssa käy normi painelaakeri mitä saa mistä vaan tarvikeliikkeestä. 02m:n painelaakeri + työsylinteri on yksi paketti ja maksaa motonetilla muistaakseni 79e.
Kannattaa kyllä harkita kahdesti ennen kuin tuon paketin asentaa, se on melko jäykkä emännän mielestä ja ääni kuulostaa melko häijyltä. Kytkintuntuma tosin on mahtava ja kierrosherkkyys huomattavasti parempi. Suosittelen kokeilemaan ennen asennusta jonkun valmista pakettia. Itsellä meni emännän kanssa vähän sukset ristiin tässä asiassa ja golfi voi olla kohta kaupan kytkimineen :).
Paketti ei sisällä painelaakeria, mutta tämän paketin kanssa käy normi painelaakeri mitä saa mistä vaan tarvikeliikkeestä. 02m:n painelaakeri + työsylinteri on yksi paketti ja maksaa motonetilla muistaakseni 79e.
Kannattaa kyllä harkita kahdesti ennen kuin tuon paketin asentaa, se on melko jäykkä emännän mielestä ja ääni kuulostaa melko häijyltä. Kytkintuntuma tosin on mahtava ja kierrosherkkyys huomattavasti parempi. Suosittelen kokeilemaan ennen asennusta jonkun valmista pakettia. Itsellä meni emännän kanssa vähän sukset ristiin tässä asiassa ja golfi voi olla kohta kaupan kytkimineen :).
Tälläistä täällä päin..
Teräsvauhtis 7.5kg.
Jousitettu kevlarlevy.
Jäykempi asetelma.
http://i653.photobucket.com/albums/uu25 ... G_2601.jpg
Käyttökokemuksia viimeistään ensi viikolla..
Teräsvauhtis 7.5kg.
Jousitettu kevlarlevy.
Jäykempi asetelma.
http://i653.photobucket.com/albums/uu25 ... G_2601.jpg
Käyttökokemuksia viimeistään ensi viikolla..
Laatikosta se rallatus tulee eikä levystä..laatikko irrallaan kun kytkin akselia pyörittelee epätasaisesti niin juuri samanlainen rallatus kuuluu kuin tyhjäkäynnillä. Kokeilin samaa loota auki, niin ääni näytti tulevan siitä kun synkrot (ne pronssin väriset) heiluu edestakaisin.
Äänen saa hiljenemään laittamalla laatikkoon jäykät öljyt sekin tuli kokeiltua, ei taida tuo 6 vaihteinen tykätä kovin jäykistä öljyistä ainakin alkuperäinen on ihan litkua.
Äänen saa hiljenemään laittamalla laatikkoon jäykät öljyt sekin tuli kokeiltua, ei taida tuo 6 vaihteinen tykätä kovin jäykistä öljyistä ainakin alkuperäinen on ihan litkua.
On yllättävän mukava käyttää tuo kevlari setti, muistuttaa käytökseltään normaalia massalevyä, ainoastaan jäykemmän asetelman huomaa poljinta painellessa.. Tuo keskustelua herättänyt vaihdelaatikon kolina on kyllä aika metallinen ja todella kauas kuuluva ääni, mutta täytyy toivoa että kestää tämän kesän.. :)
Joku kysy että mistä näitä saa niin tuon omani hommasin täältä: http://www.fourseasontuning.com/?product=684
Joku kysy että mistä näitä saa niin tuon omani hommasin täältä: http://www.fourseasontuning.com/?product=684
Hei, kytkimen luistaminen on tuttua täälläkin, mutta vauhtipyörästä ei ole tietoa. Mielestäni ei pidä ylimääräistä ääntä sieltäpäin, kylläkin välillä tyhjäkäynnillä kuuluu ihmeellistä rohinaa jakopään puolelta, ei tarkkaa paikkaa osaa sanoa vielä. Toivon että tuo olisi sama laturin kiristinpyörä tms. mikä muillakin on pitänyt erikoista ääntä (pitää perehtyä kun suinkin kerkeää). Mutta asiaan. Kytkin on tietääkseni orikinelli 334tkm ajettu, ainakaan mitään mainintoja ei löydy huoltohistoriasta.
Moottorikoodi on AJM, 6 lovinen laatikko, vm. 2000 ja kulutusta hallitsee upsoluten lastu lupaukset on (115 hp & 285 NM -> 145 hp & 338 NM) elikkäs pitäs kestää orkkiksella mennen tullen. Taitaa olla vaan lopussa (eikai öljyvuotoa..?). Kummallisinta on, että ei luista aina. Voi luistaa kylmänä ja voi luistaa kuumana, mutta kenkää pitää yleensä antaa että luistaa.
Luistaminen on lähinnä täyskaasu kiihdytysten n 1900 - 2700 rpm Kannattaisi varmaan vaihtaa ohjelmaa rajoittamaan väännöt vasta 2000 +? Hitto kun ei ole dyno lappuja tuolla ohjelmalla, vedot alkaa alta 2000, mutta ei tiedä kuin "hyvin" siellä jo vetää. Taitaa olla nyt jo myöhäistä ryhtyä tuohon tämän kytkimen aikakaudella?
Marmorilta 038 198 141 dx kytkinpaketti (240 mm) ja 0A5 141 671 painelaakeri yht. 350e.. Kumminkin huolestuttaa tämä kaksoismassa, jonka hinta kuuletti olevan 700, sama kuin koko paketti vaihtotöineen. Pystyykö tuota oikeasti tietämään / tarkistamaan kuntoa ennen ku napsauttaa paketin auki? Jos kaksoismassa on finaalissa / menossa loppuun, laitan kiinteän vautipyörän. Linkissä kalkatin on video hieman horosta kaksoismassasta, mutta paljonko se oikeasti saa kolkattaa?
Mitä paketteja tähän sitten passaa suurempia modaamatta? Lisää virejä ei ole tulossa ja tarkoitus pitää kulut kurissa. Tässä on jotain paketteja, mutta kaikista ei tietoa sopivuudesta.
Varaosa.fi 449, passaako?
Turbotec 780 (sis. massalevy)
Kytkinpaketti 189 e + Painelaakeri 79 e yht. 268 ála motonet
Onko tähän olemassa jotain sopivaa "valmista kaavaa"?
Löytyi mahtava linkki, speksit on juurikin samat kuin itsellä: AJM, 6 lovinen aski. Helpottaa kummasti rähmäkäpälän toilailua. :)
Kytkinrempan täys ohjeistus
Moottorikoodi on AJM, 6 lovinen laatikko, vm. 2000 ja kulutusta hallitsee upsoluten lastu lupaukset on (115 hp & 285 NM -> 145 hp & 338 NM) elikkäs pitäs kestää orkkiksella mennen tullen. Taitaa olla vaan lopussa (eikai öljyvuotoa..?). Kummallisinta on, että ei luista aina. Voi luistaa kylmänä ja voi luistaa kuumana, mutta kenkää pitää yleensä antaa että luistaa.
Luistaminen on lähinnä täyskaasu kiihdytysten n 1900 - 2700 rpm Kannattaisi varmaan vaihtaa ohjelmaa rajoittamaan väännöt vasta 2000 +? Hitto kun ei ole dyno lappuja tuolla ohjelmalla, vedot alkaa alta 2000, mutta ei tiedä kuin "hyvin" siellä jo vetää. Taitaa olla nyt jo myöhäistä ryhtyä tuohon tämän kytkimen aikakaudella?
Marmorilta 038 198 141 dx kytkinpaketti (240 mm) ja 0A5 141 671 painelaakeri yht. 350e.. Kumminkin huolestuttaa tämä kaksoismassa, jonka hinta kuuletti olevan 700, sama kuin koko paketti vaihtotöineen. Pystyykö tuota oikeasti tietämään / tarkistamaan kuntoa ennen ku napsauttaa paketin auki? Jos kaksoismassa on finaalissa / menossa loppuun, laitan kiinteän vautipyörän. Linkissä kalkatin on video hieman horosta kaksoismassasta, mutta paljonko se oikeasti saa kolkattaa?
Mitä paketteja tähän sitten passaa suurempia modaamatta? Lisää virejä ei ole tulossa ja tarkoitus pitää kulut kurissa. Tässä on jotain paketteja, mutta kaikista ei tietoa sopivuudesta.
Varaosa.fi 449, passaako?
Turbotec 780 (sis. massalevy)
Kytkinpaketti 189 e + Painelaakeri 79 e yht. 268 ála motonet
Onko tähän olemassa jotain sopivaa "valmista kaavaa"?
Löytyi mahtava linkki, speksit on juurikin samat kuin itsellä: AJM, 6 lovinen aski. Helpottaa kummasti rähmäkäpälän toilailua. :)
Kytkinrempan täys ohjeistus
Hmm.. Hitsikun nuissa ei oikeen missään lue et mihinkä ne passaa / ole ylipäätään tietoa minkälainen paketti on. Toi mätänetin pakettikin näytti tosiaan olevan 4motion malliin vissiin.
Nyt ollaan sitten taas ihan hukassa, oon kattellu muita topickeja, googlettanu ja kyselly postilla sieltä täältä, ny on ainoat paketit tarjolla merkkihuollosta (kaksoismassa), varaosatnetista.fi tarjos Valeo KIT 4P ja sitten tuo Zemialin myyntiosastolla tarjoama paketti...
Osaako joku neuvoa heikkopäistä? Kiitos.
(Lyhyesti uudestaan) AJM, 6 vaihdetta 240mm, normaalilla vauhtipyörällä "vakio paketti"
Nyt ollaan sitten taas ihan hukassa, oon kattellu muita topickeja, googlettanu ja kyselly postilla sieltä täältä, ny on ainoat paketit tarjolla merkkihuollosta (kaksoismassa), varaosatnetista.fi tarjos Valeo KIT 4P ja sitten tuo Zemialin myyntiosastolla tarjoama paketti...
Osaako joku neuvoa heikkopäistä? Kiitos.
(Lyhyesti uudestaan) AJM, 6 vaihdetta 240mm, normaalilla vauhtipyörällä "vakio paketti"
Alkuperäinen kytkin on LUK:n valmistama ja varaosatnetista.fi:stä sen sain itse halvimmalla ja nopeimmin. Se 240mm on se taikasana mikä pitää mainita kytkintä tilatessa tuohon malliin. sinne vaan laitat 02M, 6-vaihteine, AJM, 240mm.. ja poikittaismoottori Golfissa.. niin sieltä tulee oikea.
Myyntipalstalla kauppaamani kiinteä SRE paketti meni jo kaupaksi... mutta sachsin verkkokaupasta niitä saa lisää :).
kannattaa muuten laittaa se painelaakeri uusiksi samalla - itse jätin sen vaihtamatta ja kesti kokonaiset pari kuukautta se vanha :)
Myyntipalstalla kauppaamani kiinteä SRE paketti meni jo kaupaksi... mutta sachsin verkkokaupasta niitä saa lisää :).
kannattaa muuten laittaa se painelaakeri uusiksi samalla - itse jätin sen vaihtamatta ja kesti kokonaiset pari kuukautta se vanha :)
Onko kellään kokemuksia näistä Valeon KIT 4P paketista? http://www.autoluettelo.fi/upload/Valeo.pdf
Ja löytyykö varmaa tietoa mistä tuo ralina johtuu näillä "kovilla" vauhtipyörillä? paketin keveydestä vai mistä?
Itsellä kokemukset tuosta SRE kiinteästä paketista n.200km matkalta ja ralinat ei miellytä, muutenhan tuo on hyvä käytettävyydeltään.
Ja löytyykö varmaa tietoa mistä tuo ralina johtuu näillä "kovilla" vauhtipyörillä? paketin keveydestä vai mistä?
Itsellä kokemukset tuosta SRE kiinteästä paketista n.200km matkalta ja ralinat ei miellytä, muutenhan tuo on hyvä käytettävyydeltään.
Viimeksi muokannut Tonkka, 18.4.2011 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boran poikittaiseen 6-vaihteiseen kysyin www.varaosatnetista.fi ja hinta ei mielestäni paha ole paketille. 535€
Ei taida olla valeolla passelia pakettia edelleen: Valeoservice.com klikkaile eurooppa ja suomi, sit yläkulmasta web kataloogi
> Henkilöauto > VW > GOLF IV (1J1) > 1.9 TDI AJM, AUY löytyy vain irroitusmekanismi. Eli metsään taas olemme menossa.
Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta vauhtipyörän hitsaamisesta kiinteäksi ja tasapainottamisesta ei taida kannattaa suunnitellakkaan? Täytyypi googletella tuota. Sitten vain tietty täytyisi saada jousto muualle tuosta kaksoismassasta, pitäs tulla jousitettu levy tjsp. Meneehän tässä sekaisin :)
Elikkäs, löysin ensimmäisen järkevän hintasen paketin 240mm levyt, kiinteä vauhtipyörä, painelaakeri, jonka pitäs passata suoraan AJM & 6 vaihteinen loota yhdistelmään? Linkki hinta on muuten 457 e+ postit tämän päivän kurssilla.
Kysyin kans tuota samaa pakettia varaosatnetista.fi:stä, mutta kyselin perään että passaako varmasti, ettei ole väärä paketti, ja että mitä pakettiin ylipäätään sisältyy: niin tuli tieto että on tuotehoitaja lomalla.
Edit: paljonko tuota vauhtipyörän painoa kannattaa murehtia?
> Henkilöauto > VW > GOLF IV (1J1) > 1.9 TDI AJM, AUY löytyy vain irroitusmekanismi. Eli metsään taas olemme menossa.
Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta vauhtipyörän hitsaamisesta kiinteäksi ja tasapainottamisesta ei taida kannattaa suunnitellakkaan? Täytyypi googletella tuota. Sitten vain tietty täytyisi saada jousto muualle tuosta kaksoismassasta, pitäs tulla jousitettu levy tjsp. Meneehän tässä sekaisin :)
Elikkäs, löysin ensimmäisen järkevän hintasen paketin 240mm levyt, kiinteä vauhtipyörä, painelaakeri, jonka pitäs passata suoraan AJM & 6 vaihteinen loota yhdistelmään? Linkki hinta on muuten 457 e+ postit tämän päivän kurssilla.
Kysyin kans tuota samaa pakettia varaosatnetista.fi:stä, mutta kyselin perään että passaako varmasti, ettei ole väärä paketti, ja että mitä pakettiin ylipäätään sisältyy: niin tuli tieto että on tuotehoitaja lomalla.
Edit: paljonko tuota vauhtipyörän painoa kannattaa murehtia?
Viimeksi muokannut Muikku, 12.6.2009 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mutta tuo linkin pakettihan näyttää hienolta... liian hyvää ollakseen totta? "ei toimiteta usa:n ulkopuolelle ollenkaan millään ikinä" tyyliin ?
Voin kuvata tuota vakio kaksoismassaa tuolla tallilla niin saatte vähän visiota sen rakenteesta.. sitä tuskin saa hitsattua ja tasapainotettua millään.. se kun on valurautaa se toinen puoli ja toinen on muotoonsa prässättyä peltiä, keskellä laakeri ja kasattu niittaamalla...
Voin kuvata tuota vakio kaksoismassaa tuolla tallilla niin saatte vähän visiota sen rakenteesta.. sitä tuskin saa hitsattua ja tasapainotettua millään.. se kun on valurautaa se toinen puoli ja toinen on muotoonsa prässättyä peltiä, keskellä laakeri ja kasattu niittaamalla...
No huh huijaa, ilmanen kuljetuskin näyttäs olevan kaikille tuotteille... Google maps löysi paikan jne, että tuntuis ihan ok paikaltakin, googlellakaan en löydä ketään jolla ois ollu ongelmia paikan kans.. Paypalillla hoituu rahan siirto ja mitä olen käsittänyt, paypalilla on ns. ostajan turva.
Edit: Valeosta vielä, noi kytkinosat näyttäis olevan DRW, EUJ, DBR laatikoille, joista ainakin osa näyttää olevan 6 vaihteisia manuaaleja... Mistäkähän tiedän mikä laatikko itellä on? Onko toi O2M joku perusmalli ja noi DRW jne. Jotain mallitarkennuksia? Pitääpä käydä kurkkaamassa varustelistaa omasta, jos löytäiskin.
Edit2: Ja äkkiähän se löyty, moottorikoodin vieressä luki DRW kun huoltokirjan aukaisi.
Edit3: Pistin mailia tuosta paketista.. Paketti passais ja toimitusaika olisi kuulemma 5-8 päivää, mutta rahti 120 dollaria tai 177 dollaria, sekä ostoturva ei toimi kun ei ole Usassa, kanadassa tai Isossa Britanniassa. Siihen meni se hyvänolon tunne.
Edit: Valeosta vielä, noi kytkinosat näyttäis olevan DRW, EUJ, DBR laatikoille, joista ainakin osa näyttää olevan 6 vaihteisia manuaaleja... Mistäkähän tiedän mikä laatikko itellä on? Onko toi O2M joku perusmalli ja noi DRW jne. Jotain mallitarkennuksia? Pitääpä käydä kurkkaamassa varustelistaa omasta, jos löytäiskin.
Edit2: Ja äkkiähän se löyty, moottorikoodin vieressä luki DRW kun huoltokirjan aukaisi.
Edit3: Pistin mailia tuosta paketista.. Paketti passais ja toimitusaika olisi kuulemma 5-8 päivää, mutta rahti 120 dollaria tai 177 dollaria, sekä ostoturva ei toimi kun ei ole Usassa, kanadassa tai Isossa Britanniassa. Siihen meni se hyvänolon tunne.
Velipojan Leonista alkaa vp antautumaan. Mahtaakohan tämä setti sisältää kaiken tarpeellisen vai puuttuuko jotain olennaista, mitä kannattaa vaihdella samalla kuin laatikon nappaa syliin?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... h-kit.html
E: Niin ja autossa on vain joku mieto softa eli ei tarvetta paremmalle kytkimelle.
E2: Niin ja siitin on ASZ koneella. Voiko siellä olla joku muu kuin 02M? Mihinpäin laatikoa on stanssattu sen tyyppi?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... h-kit.html
E: Niin ja autossa on vain joku mieto softa eli ei tarvetta paremmalle kytkimelle.
E2: Niin ja siitin on ASZ koneella. Voiko siellä olla joku muu kuin 02M? Mihinpäin laatikoa on stanssattu sen tyyppi?
Pistetääs vähä kyselyä. Kärry on siis golf 4, vm-04, 2wd, 1.9tdi pd, asz 96kw, 6-lovisella laatikolla, 360tkm, chip viritys (ei tietoa tehoista mut sen verra et orkkis kytkin antautuu). Pitäis saada jämäkämpää tilalle ja varmaa suositeltavaa jo vaihtaa vauhtis samalla kertaa?
Mikäs olis hyvä/halpa paketti? kiinteä vai 2 massa?
Tuosta nyt tuommosia löysin, en sitte tiiä onko tuolla 02m rasialla. mistäs sen voi vilkasta?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... 9-tdi.html
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... speed.html
Mikäs olis hyvä/halpa paketti? kiinteä vai 2 massa?
Tuosta nyt tuommosia löysin, en sitte tiiä onko tuolla 02m rasialla. mistäs sen voi vilkasta?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... 9-tdi.html
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... speed.html
Viimeksi muokannut Timson, 15.4.2013 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tässä on pyöritellyt noita darksiden vaihtoehtoja läpi, lähinnä kaksoismassavauhtipyörällä varustettuja, kaikissa vaihtoehdoissa pistää silmään se ettei ATD ole tuettujen listalla, meneekö nuo kuitenkin heittämällä paikalleen kun autona 01 ATD 4Motion Golf, 6 vaihteisella laatikolla.
Kiinteää vauhtipyörää en halua laittaa, kyllä siellä tehtaalla varmaan on jokin pointti ollut, miksi se 2massa on sinne laitettu.
Kiinteää vauhtipyörää en halua laittaa, kyllä siellä tehtaalla varmaan on jokin pointti ollut, miksi se 2massa on sinne laitettu.
Mulla on sachsin paketti. Tilasin aikoinaan saksasta kaikki, kaksoismassa, levy ja asetelma. 150hv arl koneen setti on, makso jotain 600€ kotiin tuotuna. Nyt siis 6-lovisessa AJM koneessa. Tehoja 190hv reilu 400nm ja vääntöa tosi alhaalla, niinku dieselissä pitääkin. Ei minkäänlaisia ongelmia havaittu parin vuoden aikana. Voin suositella. Paikkaa en muista mistä tilasin, ebayn kautta kuiteski.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa