näitä juttuja löytyy varmaan jo paljon täällä mutta kirjoitan kuitenkin uusi koska en tunne vielä nämä TDI koneet niin hyvin
Elikkä mulla olis tämmönen farmari Passatti 3B 1.9TDI 110hv Syncro vm.-99
ja tarkoituksena olis virittää sitä että tulis vähän piirtempi! mutta millaisia virityksiä kannattaa tehä? turbon vaihto ainakin! mitä muuta? millainen turbo sinne sopis?
ai niin kone on sitten ajettu 400tkm mutta jatkuvasti huollettu kuitenkin
1.9TDI viritys
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
millainen turbo olis järkevin laittaa? löytyykö joku malli joka sopii heittämälle?
Mistä noi suuttimet saa osta sitten ja onko semmosia myös erilaisia? ja millaisia putki muutoksia on kysestä? ja mistä millainen softa? =)
Nii ja VW on myös uusi valmistaja mulle joten en tunne/tiedä mitään valmistajat/myyjät
Mistä noi suuttimet saa osta sitten ja onko semmosia myös erilaisia? ja millaisia putki muutoksia on kysestä? ja mistä millainen softa? =)
Nii ja VW on myös uusi valmistaja mulle joten en tunne/tiedä mitään valmistajat/myyjät
-
- -
suuttimet saa www.holysmoke.fi sivustolta ;) omaan 90hv AGR leoniin tuli pelkillä suuttimilla 143.5hv ja 382nm eli kannatti kun suuttimet ja niiden asennus maksoi 250€ omalla kohdallani :D lisää tehoa haetaan voimansiirron ja alustan päivityksen jälkeen
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”