Onko muilla ollut sellaista ongelmaa, että yhtäkkiä loppuu vedot ja starttaus auttaa ja taas mennään. Viaksi ilmoittaa N75 short cut eli viittaisi siihen, että tulee virtakatkoksia. Samalla tulee myös hehkujen releen short cut:sta vikailmoitus. En muista tarkkaan mitä noi koodit on ku sopivasti levis tuo läppärikin..
Olen kokeillut toisellakin N75 venttiilillä ja sama ongelma..
Konehan oli tuo AJM 115 PD ja joku lastu paikoillaan..
Boran hyytyminen
Valvoja: ffp jäsenet
Niin ajattelis, mutta ei ole kuin tuosta N75:sta ja siitä hehkun releestä.. Nyt en toki ole päässy lukemaan tämän päivän koodeja olisiko ne vielä samat, mutta oireet ovat samanlaisia ku eilen..
Ekan kerran teki noin kun olin vartin verran parkissa ja auto oli käynnissä. Siitä ku lähdin meno ei ollut oikein mairittelevaa.. :) Tänään mitä on tehny niin tasaisessa matka-ajossa yhtäkkiä tehot pois..
Ekan kerran teki noin kun olin vartin verran parkissa ja auto oli käynnissä. Siitä ku lähdin meno ei ollut oikein mairittelevaa.. :) Tänään mitä on tehny niin tasaisessa matka-ajossa yhtäkkiä tehot pois..
Nyt sain luettua noi koodit ja näyttää siltä, että olisi maadoitus ongelmia??
3 Faults Found:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
P1619 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
Tänään teki taas 4 kertaa 90km aikana..
3 Faults Found:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
P1619 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
Tänään teki taas 4 kertaa 90km aikana..
Mistä tuo ajoittainen hyytyminen voi johtua? Ymmärtäisin jos se tekisi tuota kovassa kiihdytyksessä mut tekee pisemmän matka-ajon jälkeen ku on kunnolla lämmennyt ja ajanut rauhallista ajoa. Eikö tuolla 2.5bar mapilla pitäisi mennä vika tilaan jos ahtaa yli 1.5barin? Vag-com näyttää 2588...
Niin ja pitäisikö tuon siipien ohjaustangon liikkua ihan sormella painamalla vaikka on kellossa letku kiinni? Ite en pystyny muutakuin ruuvarilla liikuttamaan...
Niin ja pitäisikö tuon siipien ohjaustangon liikkua ihan sormella painamalla vaikka on kellossa letku kiinni? Ite en pystyny muutakuin ruuvarilla liikuttamaan...
Itsellä kävi tuossa aamulla niin et töihin mennessä toimi ihan moitteettomasti.. auto oli noin tunnin reilu parkissa ja lähdin taas liikkeelle, niin tehot on hukassa, pintakaasulla menee ihan hyvin eteenpäin mut ku painaa enemmän kaasua niin ei sit tapahdukaan mitään.. aikalailla 120kilsaa saa vauhtia sit ei kyl enää kiihdy mihinkään..
Mistäs sitä vikaa sit lähtis etsimään??? Miten noi vika koodit sais luettua??
Joku tuossa heitti ilmoille et vois olla ilmamassamittari menny.. pitäs kuulemma volkkariin vaihtaa 150-200tkm paikkeilla..
Niin autohan on Bora TDI -02 ja joku lastukin siin on kiinni..
Mistäs sitä vikaa sit lähtis etsimään??? Miten noi vika koodit sais luettua??
Joku tuossa heitti ilmoille et vois olla ilmamassamittari menny.. pitäs kuulemma volkkariin vaihtaa 150-200tkm paikkeilla..
Niin autohan on Bora TDI -02 ja joku lastukin siin on kiinni..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa