Pitkittäis koneen laatikoista (quattro)

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

Pitkittäis koneen laatikoista (quattro)

ViestiKirjoittaja Putko » 9.11.2008 14:14

Mitenkän mahtaa olla vaihtokelpoisia ristiin?
Tuo nykyinen laatikko on tyypiltään DGW ja ilmeisesti EEP on samanlainen?
Sopiiko tuohon neloseen kutosen laatikko?
Perän välityksissä on ilmeisesti eroa ja se täytyy vaihtaa samalla.

Razur
-
Viestit: 799
Liittynyt: 23.7.2003 10:42

ViestiKirjoittaja Razur » 9.11.2008 14:28

Mahtaisko tuon passatin laatikko olla vastaava. EHW tyypiltään, ja ATJ koneen jatkeena "quattrossa".

NSUman
-
Viestit: 403
Liittynyt: 1.8.2003 15:38

ViestiKirjoittaja NSUman » 13.11.2008 20:40

DGW ja EEP ovat keskenään samanlaisia laatikoita. Helpoimmalla tietysti pääsee kun etsii tuollaisen varmasti sopivan. Löytyy A4 ja Passat 97 - 00. Alkupään peleissä luultavasti tuota DGW:tä ja loppupään vehkeissä EEP.
Kutosen laatikkokin käy kiinnitykseltään, mutta niissä on taas vaihteiden välitykset eri, vaikka perävälitys sopisikin.
DGW / EEP lootissa perävälitys 35/9 = 3,888, kun taas esim. tuossa jo mainitussa EHW:ssa 37/10 = 3,7. Tällöin menee takaperäkin vaihtoon.

Perhealbumin nopea vilkaisu näyttäisi myös että tuota 35/9 välitystä on kyllä useammassakin laatikossa tarjolla. Näissä vaan on 3. 4. ja 5. vaihteen välitykset aika lyhyet verrattuna DGW / EEP kirstuihin.

6.speed lootissa on myös perävälitys erilainen. Tällöin menisi kokolailla voimalinja uuteen puuhun.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 13.11.2008 22:11

Eiköhän tuo DGW sinne pitäne taas paikoilleen laittaa ja toivoo et kestää nipussa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa