Missä hinnoissa tuommoisen turbon kuntotarkistus/huolto on, että on vähän vertailupohjaa kun lähtee kyselemään? Eihän tuossa mitään vikaa ole ja toimivaahan ei koskaan pitäisi lähteä korjaamaan, mutta olishan se yksi ajatus takaraivosta poissa kolkuttamasta kun tuossa on jo sisäänajovaihekkin ohi. (450 000 km)
Pystyy sen heräämisen silti kuulemaan 2krp kohdilla, kun lähtee vedättämään kolmosella 1,5krpm:stä, vaikkei Vento mikään hiljainen auto olekkaan.
AAZin KKK-turbon huoltoa
Valvoja: ffp jäsenet
Mikäs isompi kuivaaja siihen samalla hintaa menee? Mikään ei taida istua ainakaan ihan plug&play? Pientä lisäjumppaa/-rahaa siis vaatinee. Isomman ahtimen myötä viimeistään menee myös kytkin vaihtoon. Siinä vaiheessa taidetaan olla jo aika kaukana alkuperäisen remppahinnasta etenkin jos ei itse pysty kaikkea tekemään.
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 24.7.2007 0:08
Minulla on suurinpiirtein saman verran ajettu TD vento. On ollut samoja ajatuksia mielessä, että mitenkähän kauan tuo turbo pelittää. Myös tarkoitus pitää auto orkkisena, ei mitään virityksiä, kun on käyttöauto eli joka aamu lähdettävä töihin.
Olisi kiva tietää miten kauan normaalisti nuo turbot kestää ja koska kannattaisi joku huolto teettää, vai kannattaako huolto yleensä, turbon vaihto, vai mikä. Auto kun on muuten hyvässä kuosissa. Te joilla kokemusta, vastailetteko?
Olisi kiva tietää miten kauan normaalisti nuo turbot kestää ja koska kannattaisi joku huolto teettää, vai kannattaako huolto yleensä, turbon vaihto, vai mikä. Auto kun on muuten hyvässä kuosissa. Te joilla kokemusta, vastailetteko?
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 7.3.2005 1:34
Tuohon pitäis mennä suoraan vanhemman 1.6 TD:n KKK 24 tai Garrett T3.
(Mahdollisuus n. 150 hv tehoille, kenties ylikin)
Niillä saa jo selvästi enemmän tehoa irti kuin vakiolla KKK 14:lla.
Vai olisko uudemmassa AAZissa jo erilainen pakolaippa? Ainakin monta vuotta tehtiin samalla laipalla kuin 1.6 TD.
(Mahdollisuus n. 150 hv tehoille, kenties ylikin)
Niillä saa jo selvästi enemmän tehoa irti kuin vakiolla KKK 14:lla.
Vai olisko uudemmassa AAZissa jo erilainen pakolaippa? Ainakin monta vuotta tehtiin samalla laipalla kuin 1.6 TD.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 30 vierailijaa