Forte Diesel intake cleaner

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

Forte Diesel intake cleaner

ViestiKirjoittaja tos » 16.10.2008 16:56

Forté-tuotesarja on laajentunut dieselmoottoreiden imujärjestelmien
ammattimaiseen korjauspuhdistamiseen tarkoitetulla
Forté Diesel Intake Cleaner -tuotteella, jonka avulla voidaan poistaa
käyntihäiriöisen moottorin imujärjestelmään kertynyt karsta tehokkaasti
ja palauttaa palotapahtuma normaaliksi. Puhdistaminen nostaa myös
partikkelisuodattimen (DPF) teknistä ikää merkittävästi.


Mitäs mieltä ;)?

Linkki

Jarno.v
-
Viestit: 218
Liittynyt: 6.9.2004 22:49

ViestiKirjoittaja Jarno.v » 16.10.2008 17:42

Pitäsköhän tehdä oikein empiirisiä kokeita..
Jos käyttäisi +300tkm ajettu agr imusarjan irti, kuvais sen,-> nippuun ja fortea.

Sitten auki ja kuvaus, sitten putsais loputkin(vaikka varmaankin alumiini kiiltää ton käsitteltyn jälkeen...)

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 16.10.2008 18:10

Jahas aika mielenkiintoinen tuote. Miten sitten edes ylipäätään tollanen toimii?? Itellä ei kylläkään ollut 300tkm ajetussa ahu koneessa kuin hieman sellasta mustaa tohnää imusarjassa ja imukanavien yläosa oli alumiini pinnalla eli puhdasta oli, mut jospa tolla saisi kaikki loputkin paskat pois. EGR on jo poistettu ja huohotusjärjestelmä ulkoistettu.

Una
-
Viestit: 992
Liittynyt: 15.2.2004 16:58

ViestiKirjoittaja Una » 16.10.2008 18:36

Puhdistaminen nostaa myös
partikkelisuodattimen (DPF) teknistä ikää merkittävästi.


Mitähän tämä tarkoittaa suomeksi. Vanhentaa DPF-suodatinta eli tekee vaikka vuoden vanhasta suodattimesta kaksi tai kolme vuotta vanhan veroisen? XD

Ei taida paljoa hyötyä olla imusarjan puhdistumisesta jos saa uutta hiukkasloukkua olla ostamassa pian.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 16.10.2008 18:43

Golffis ei ole vielä hiukkasloukkua, mutta öljyvisvaa kertyy.

Ilmanputsariinko tota sumutetaan hmmm?

Niin ja mihin se pasha irtoaaa...? Paskaks vaan koko kone sit?

Jallu79
-
Viestit: 34
Liittynyt: 15.10.2008 18:55

ViestiKirjoittaja Jallu79 » 16.10.2008 20:34

Joo hienoja on nämä egr venttiilit.joututtiin käyttämään t5 portteris imusarjaa pois oli melko karun näkönen,joka imukanavas ympäriinsä vähintään 3mm ja pahimmillaan yli 5mm sellasta karstan ja öljyn sekoitusta,ja voi hyvää päivää mikä näköset oli venttiilin lautaset ja varret.et kyllä himpun verran epäilyttäis laittaa jotain forttea tankkiin.ennemmin egr pois käytöstä kyllä se koneen huohottama öljy sen kanavat putsaa pikku hiljaa

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 16.10.2008 20:37

Forten tankkilitku kuuluu vw huolto-ohjelmaan.
Tuo suihke on jotain uutta... hmm

e: kuuluu se nissanin huoltoon myös.
Viimeksi muokannut tos, 16.10.2008 20:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Jallu79
-
Viestit: 34
Liittynyt: 15.10.2008 18:55

ViestiKirjoittaja Jallu79 » 16.10.2008 20:44

Joo ne on varmaan sitten huomannu jälkeen päin et partikkelisuodatin tai mikä lie ei voi kestää ilman tätä lillinkiä ja hätäänyksissään keksi moisen huoltoohjelman.ja onhan markkinoilla ollut pillereitä mitkä vähentää kulutusta.ja tais jossain vaiheessa olla myös varmoja kannattajia sille magneetille mikä järjesteli polttoaineen molekyylit oikein mikä vähensi kulutusta ja lisäsi tehoa.sen verran voin uskoa et pelaa vähemmän ajettuihin missä sitä pashaa ei oo nii valtavia määriä

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 16.10.2008 20:53

Tuos on niistä muista litkuista jotain testiä:
Tekniska värden
Itse ainakin luotan esim. motor flush litkuun.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 20 vierailijaa