Apua skodan kanssa.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

Apua skodan kanssa.

ViestiKirjoittaja kooda » 22.9.2008 18:05

Eli vika koodina:
2 Faults Found:
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149)
35-10 - - - Intermittent
Oireet nykii käy miten sattuu ei käynnisty. Odottaa menee seuraavana aamuna kokeilemaan taas lähtee käyntiin voi toimia muutaman päivän normaalisti ja taas alkaa sama nykimis ja ei käynnisty homma voi tehdä ajosta tai käynnistäessä. Ja kun ongelmat alkaa pumpusta kuuluu outoa surinaa virrat kääntäessä päälle ja kun auto lähtee käyntii ja käyden miten sattuu koko piha on täynnä voimasawua saa niin kun soppaa ihan miten sattuu..

Autoon vaihdettu/kokeiltu/tutkittu:
-Syöttöpumppu
-109-rele
-Sulakkeet
-Johtosarjat
-PA-suodatin, t-haara
-Virtalukonpohja
-Ecu ollut valohoidossa


voisko ECU olla poks? olisko kenelläkään ideoita vian läytämiseen??Autona skoda octavia 1.9tdi AGR (vakio)
Viimeksi muokannut kooda, 24.9.2008 19:52. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Kinnunen
-
Viestit: 484
Liittynyt: 27.2.2007 22:46

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 22.9.2008 18:43

No mikä mulla tulee mieleen on se että syötöt olisi liian pienellä, mutta jos olet koittanut toisella syöttöpumpulla niin sitten ei voi sanoa kyllä varmaksi.
Voithan tarkastaa IQ arvon ja sitten säätää tarvittaessa.

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

ViestiKirjoittaja kooda » 22.9.2008 18:58

mites kun se kumminkin välillä toimii mite se iq vois vaikuttaa siihen?

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 22.9.2008 19:56

Tarkastappa konehuoneen maadoitukset

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

ViestiKirjoittaja kooda » 22.9.2008 19:59

tarkastettu kone-akku ja myös tehty lisä maa kori-akku.

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 22.9.2008 20:23

Tarkasta myös viestisi otsikko, ei tuollaisilla otsikoilla olevia viestejä jaksa normaalisti edes lukea. Muutenkin teksti on aika sekavaa settiä, joutuu oikein keskittymään kun tuosta yrittää tolkkua ottaa.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 22.9.2008 22:52

Löytyykö autosta teho-boksia tms. virittelyjä?

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 22.9.2008 23:02

tarkoitin boksin maadoitusta

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

ViestiKirjoittaja kooda » 22.9.2008 23:17

korjailin vähä tekstiä toivottavasti siitä nyt saa paremmin selvää oli vähä kiire kun kirjotin...
mistäs se boxi ottaa maansa?

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

ViestiKirjoittaja kooda » 22.9.2008 23:18

Ja ihan vakio on..

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

ViestiKirjoittaja kooda » 23.9.2008 20:33

...

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

ViestiKirjoittaja kooda » 25.9.2008 9:54

Nyt tietäjiltä tietoa mikä tota laitetta vois vaivata.. Kun ei meinaa vaihto ecua löytyä,

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 25.9.2008 11:21

Tipautin privaa ecusta.

kooda
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.10.2007 15:40

ViestiKirjoittaja kooda » 1.10.2008 12:54

Voisko joku anturi olla rikki vaikka ei antas vika koodia?

PekuMAN66
-
Viestit: 69
Liittynyt: 13.3.2010 21:15

ViestiKirjoittaja PekuMAN66 » 15.3.2010 8:00

Miten tämä juttu päättyi, tästä olis apua omaan brobleemaan t4 2,5 tdi kanssa kun samat koodit ilmoittaa... Muutenkin vianselvittelyketjuista olis seuraaville enemmän apua jos jaksettais kirjoittaa miten onnellisesti juttu päättyi...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa