2.0 TDI evry-mod

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Insane
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 1.9.2008 18:54

2.0 TDI evry-mod

ViestiKirjoittaja Insane » 1.9.2008 19:08

Joku varmaan osaa auttaa mua kyseisessä asiassa...eli en jostain syystä saanut omaa evry-viritelmää toimimaan...

Eli otin polttoaineen lämpötila-anturin liittimen irti ja laitoin liittimen siihen päähän mistä lähtee pari sähköjohtoa vastuksen (220 ohmia). Tökkäsin sen vain sinne liittimien "leukojen" väliin. Tietenkin vastuksen jalat eri puolille! :) Olenko ymmärtänyt ja tehnyt jotain väärin kun ei tuntunut tulevan lisää potkua? Siihen polttoainelinjan puoleiseen liittimeenhän ei tarvi koskea?

Olen yrittänyt ettiä netistä kyllä tietoa lisää mutta ei vissiin mun taidoilla löydy mitään fiksua! :)

Ja auto oli Skoda Octavia 2.0 TDI -04 258tkm.

janitkon
-
Viestit: 100
Liittynyt: 28.10.2007 19:08

ViestiKirjoittaja janitkon » 1.9.2008 21:19

Mittaile kellolla, tuliko lisää potkua. Esim. racechrono tms. GPS:n perustuva mittaus kertoo paljon jo. Itse kokeilin omaani tuota vastusta ja reilu sekunti lähti pois ohituskiihtyvyydestä vs. vakio. Siis välillä 80-120Km/h.

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 2.9.2008 18:31

Minä kätin dynossa, tuli 2hp ja 10nm.. tasan samat arvot kuin uutena oli vakiona.
Vastus arvo on "tapissaan" olisikohan naftan lämpö arvona 129.6C jos maksimi on 130C.

0-100 Kiihtyvyyteen vaikutti 0.4s.
Vakiona 8.8s ja evryllä 8.4s.
Pito rajoittaa varmaan muutaman kymmenyksen sekä vakiona että evryllä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 34 vierailijaa