Onko normaali että toi AAZ kone nostaa lämpöjä kun ajaa kaasu pohjassa semmonen 1-1.5km mittarin mukaan lämmät on 110-115 mittarin mukaan:?
Laskee tosi hitaasti välillä syylärin flekti pyörii kauvan.
Nestettä ei hävitä,ja neste kiertää.
Normaali ajossa lämmöt on aika lähelle 100astetta mittarin mukaan
Tehoja on noustettu kkk k24 ahdin,pumpun kara viilattu,perussyöttöjä lisätty
cooleri asennettu.
Missä on vika lämmön nousuun,voisiko pielessä oleva pumpun ajotus vaikuttaa(auto käy nätisti ja vetoja on)
Vai onko näyttääkö lämpömittari omiaan?
Ahto paineet on 1.1bar.
Uusi vesipumppu ja 88asteen termostaatti,käy pikkasen lämpösempänä kun vanhalla 87asteen termarilla.
Mietin uskaltaako viedä autoa dynoon ettei se laukea rullille.
Saa laittaa ehdotuksia missä vika on vai onko mitään vikaa?
Lämpö ongelma AAZ 1.9TD
Valvoja: ffp jäsenet
Itselläni silloin surullisten aaz aikojen alussa oli virinä vain karanviilaus, syötönlisäys ja turbon imun parannus sekä paineiden nosto kilon hujakoille. Täyskaasukiihdytyksessä joskus huomaamatta pääsi lämmöt nousemaan 120ast. Ja ei tarvinnut tosiaan olla kuin joku parin kilsan kiihdytys että pääsi matkavauhtiin. Lämpöongelmat loppu kun laitoin ison turbon(kkk k26), sekä kunnon ic:n. Sen jälkeen oli ihan sama miten kengitti, oli lämpömittari aina tasan 90. Ja vedet kyllä kierti oikein hyvin. Ei muuten ollut kylmä kabiinissa! :D
kyllä mää oon sitä mieltä et sulla on vaa jotain vikaa termostaatissa... määki testailin et keirtääkö vesi ja mielestäni kiersi mutta silti nousi lämmöt. Niin päätin sitten huvikseen kokeilla termostaatin vaihtoa, nii autto heti. ja moni muukin totesi et vesi kiertää. mutta silti oli termarissa vikaa. mulla oli just samanlainen vika kun sulla...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 39 vierailijaa