1.9 TD Tarvii manaajaa!!!
Valvoja: ffp jäsenet
1.9 TD Tarvii manaajaa!!!
Eli olis tollanen aaz koneinen golffi joka päätti taas kerran hajota.Kone käy ja jako on kohdallaan mutta savuttaa mustaa perkeleesti ja ryntäyttelee kierroksia ja sammuu välillä itsestään.Onko mitään vinkkejä mikä kyseisessä helvetinkoneessa tällä kertaa on vikana?
Tarvitaanko manaajaa vai riittääkö asentaja?
Tarvitaanko manaajaa vai riittääkö asentaja?
-
- -
Itselläni aaz alkoi käymään tyhjäkäyntiä röpöttämällä ja veto oli pois yläkierroksilta. Vaihdoin sitten juurikin tuon kunkkupultin ja kaikki jakopään hilut niin johan taas kävi nätisti ja toimi kuin junanvessa.
Tosin mulla teki oma aaz myös sillointällöin vakio-osilla ja etenkin kovemmilla paineilla (lue max 1.2bar) niin, että joskus kun otti oikein roiman kiihdytyksen ei-täysilämpöisellä koneella, niin vedot katosivat jonnekkin yhtäkkiä ja kun taustapeiliin vilkaisi niin koko tienoo täynnä mustaa ja sinistä savua. Mikä lie pumpun ennakonsäätö sielä jumitteli tms. Koneen kun sammutti, antoi hiukan seistä ja käynnitsi uudelleen niin pelasi taas. Tuo ongelma oli vain siis alle 90 asteisena. Ja enkä minä tuohon vikaa löytänyt, kait se on ominaisuus. :)
Tosin mulla teki oma aaz myös sillointällöin vakio-osilla ja etenkin kovemmilla paineilla (lue max 1.2bar) niin, että joskus kun otti oikein roiman kiihdytyksen ei-täysilämpöisellä koneella, niin vedot katosivat jonnekkin yhtäkkiä ja kun taustapeiliin vilkaisi niin koko tienoo täynnä mustaa ja sinistä savua. Mikä lie pumpun ennakonsäätö sielä jumitteli tms. Koneen kun sammutti, antoi hiukan seistä ja käynnitsi uudelleen niin pelasi taas. Tuo ongelma oli vain siis alle 90 asteisena. Ja enkä minä tuohon vikaa löytänyt, kait se on ominaisuus. :)
Noniin,vikaa ei ole vielä löytynyt mutta sen verran on tiedossa että alakiila se ei ole,jako on kohdallaan,ja ahtimen poisto välistä ei vaikuttanut eli sekään ei ole syypää,suuttimille tulee ruokaa eli tarvis varmaan ne avata seuraavaksi ja katsoa mitä sieltä löytyy.
Mistä muuten löytyisi sopiva avain tohon suuttimien irrottamiseen?
Mistä muuten löytyisi sopiva avain tohon suuttimien irrottamiseen?
manaaja
täältä löytyy manaaja. jos tarttet vielä..
http://koti.mbnet.fi/manaaja/
http://koti.mbnet.fi/manaaja/
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”