nykimistä 2000rpm paikkeilla pintakasulla..
Valvoja: ffp jäsenet
nykimistä 2000rpm paikkeilla pintakasulla..
Nykiminen ilmenee parhaiten juuri tuossa 2000rpm paikkeilla pintakaasulla ajettaessa esimerkiksi 50kmh ja 3 tai 4-vaihteella. Kun päästää kaasupolkimesta tai painaa taas hieman että saa ruokaa niin nykäisee. Ideoita missä vika? Pumpussa? Tiedä koska huollettu sitäkin... Moottorintuennassa?
Mulla on samat ongelmat ollu ja egr vaihdettu uuteen, sitten se pakokaasuläppä on vaihdettu uuteen ja edeleen nykäsee, lisäksi menee vikatilaan silloin tällöin. Nyt epäilevät turbovikaa!
Tuntuu että nuissa merkkiliikkeissäkään eivät tiedä yhtään mitään. Osaan ilman niitä vac mittareitaki vaihdella osa osalta uuteen niin kai se vika lähtee ku on kohta uus motti.hehehee!
Alkaa vaa pänii ku sanovat että tuossa on vika ja ostan uuden osan ja sama vika jatkuu.
Tuntuu että nuissa merkkiliikkeissäkään eivät tiedä yhtään mitään. Osaan ilman niitä vac mittareitaki vaihdella osa osalta uuteen niin kai se vika lähtee ku on kohta uus motti.hehehee!
Alkaa vaa pänii ku sanovat että tuossa on vika ja ostan uuden osan ja sama vika jatkuu.
eikös noissa kummassakin ole vnt ahtimet??
Jos ottaa ahtopaineanturin johdon irti, niin ahtimen siivet ovat silloin täysin auki ja kone käy ns ilman turboa, näin saisi todettua onko vika ahtimessa.
Näin sain ainakin itse paikallistettua vian ahtimeen, mutta itellä nyki sen verran 2000 kierroksilla että kone välillä sammui...
Jos ottaa ahtopaineanturin johdon irti, niin ahtimen siivet ovat silloin täysin auki ja kone käy ns ilman turboa, näin saisi todettua onko vika ahtimessa.
Näin sain ainakin itse paikallistettua vian ahtimeen, mutta itellä nyki sen verran 2000 kierroksilla että kone välillä sammui...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”