Kattelin tossa vag-comilla ton golffin vikakoodit piruuttani, kun ei vissii ole kukaan tarkastellut niitä aikoihin.
Eli vastaan tuli tämmönen koodi moottorista:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Oisko toi joku tukittu EGR vai jotain oikeeta vikaa? Auto kyllä toimii muuten mainiosti.
Vikakoodi kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 29
- Liittynyt: 15.2.2007 9:30
agr moottorilla oleva golffi anto yllämainitun vikakoodin. temppuilee niin että moottoritienopeuksissa 100-120km/h kun höllää kiihdytyksen jälkeen kaasua niin auton veto jää ikäänkuin seilaamaan itsekseen, eli sahaa kaasua ja kaasua poies. Tätä jatkuu hetken ja tilanne tasautuu.
Muuten pelaa ihan niinkuin pitääkin mutta jokseenkin ärsyttävää. Mistä vikaa etsimään? Laakkoselle soitin tosta N239 venttiilistä ja siellä oltiin sitä mieltä että olis naftapumpun magneettiventtiili. Foorumit taas väittää että tää venttiili olis imusarjassa? Johdot tarkistin imusarjan potikasta ja näyttäis olevan ok.
Muuten pelaa ihan niinkuin pitääkin mutta jokseenkin ärsyttävää. Mistä vikaa etsimään? Laakkoselle soitin tosta N239 venttiilistä ja siellä oltiin sitä mieltä että olis naftapumpun magneettiventtiili. Foorumit taas väittää että tää venttiili olis imusarjassa? Johdot tarkistin imusarjan potikasta ja näyttäis olevan ok.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa