Skodassa pukkaa seuraavanlaista vikakoodia:
18616- Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too Low. P2184- 000- -- Intermittent.
Kyseisen G83 anturin olen vaihtanut, mutta vikakoodi tulee uudestaan heti seuraavan ajon jälkeen. Vaihtamani anturi oli motonetin tarvikeversio. Voiko uusi anturi olla "viallinen", vai löytyisikö vikakoodille syytä muualta?
Sillointällöin heti käynnistyksen jälkeen pyörittää flektiä, vaikkakin ulkolämpötila on viilehkö ja moottori on kylmä. Liittyisikö tasakaasulla nykiminen tähän samaiseen vikakoodiin? --> http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=175552
Moottorin kuskinpuolen kyljellä on mitä ilmeisemminkin toinen lämpötila anturi (G62), mutta se tuskin on viallinen, jos sille ei vikakoodia anna.
Autona BKD koneella varustettu Octavia 2.0tdi
G83 lämpötila anturi
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 13 vierailijaa