Tuli semmonen ongelma tuon pasuunan kanssa että erinäisten muiden remonttien johdosta vaihdoin vaihdelaatikon. Alkuperäinen oli EEN 0079 ja nyt paikalleen asennettu on GFL0787
Ulkoisesti samanlaisia. Huomasinnyt sitte viimeisessä vaiheessa että vetoakselien jako on eri vaihdelaatikon vetolaipassa. Mistäs kohtaa olisi helpointa naittaa yhteen. ?
Olisko esim semmosta tietoa että voinko vaihtaa nuo vetolaipat lootikkoon avaamalla sen ssivuposken vai onko sieläkin eri kokoiset tavarat.?
Pikakookletuksella en vielä löytäny että minkä vehkeen lootikko tuo GFL on mutta pikaveikkauksella 66kw vai mikä se pienempi tehoinen on. No, jos hommaan semmosen vetoakselit niin onko pyörännapakiinnitys sama?
-vk-
3B 81kw lootikot ristiin.
Valvoja: ffp jäsenet
nonii, vastaan itse itselleni. VAG supersäätäjille tää ny on varmaan tuttua.
Tasauspyörästössä on boorit ja halkaisijat samat joten vetolaipat vaihtaen niin pääsi samoihin
vetokaseleihin kiinni. Huomasin myös että tässä GFL :ssä ei ole nopeusmittarin impulssirinkulaa (tuli ilmi kun käytin autoa ilman vetareita ja nopeusmittari ei toiminu. )
Muovinkula siirtäen vanhasta lootasta.
Alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa että missä vehkeessä on samanlainen vaihdelootikko mutta nopeusmittaus otetaan jostan eripaikasta. Nyt vähän jänskättää että minkähänmoiset välitykset tuossa on.
No, oli miten oli vanha laatikko on ehjä, tosin 500 000 alkaa oleen mittarissa.
Tää nyt on muutenkin semmonen kokeiluremppa, kaverin sorvaama vauhtipyörä ilman tasapainotusta, pari kiloa köykäsempi. Alunperin piti vaihtaa vain öljypohja ku karautin sen hidastetöyssyyn.Tulinyssitte laitettua peltinen.
-vk-
Tasauspyörästössä on boorit ja halkaisijat samat joten vetolaipat vaihtaen niin pääsi samoihin
vetokaseleihin kiinni. Huomasin myös että tässä GFL :ssä ei ole nopeusmittarin impulssirinkulaa (tuli ilmi kun käytin autoa ilman vetareita ja nopeusmittari ei toiminu. )
Muovinkula siirtäen vanhasta lootasta.
Alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa että missä vehkeessä on samanlainen vaihdelootikko mutta nopeusmittaus otetaan jostan eripaikasta. Nyt vähän jänskättää että minkähänmoiset välitykset tuossa on.
No, oli miten oli vanha laatikko on ehjä, tosin 500 000 alkaa oleen mittarissa.
Tää nyt on muutenkin semmonen kokeiluremppa, kaverin sorvaama vauhtipyörä ilman tasapainotusta, pari kiloa köykäsempi. Alunperin piti vaihtaa vain öljypohja ku karautin sen hidastetöyssyyn.Tulinyssitte laitettua peltinen.
-vk-
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa