VW T4 2,5 TDI ACV Vm.00 kaasun pätkiminen

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

VWT4ACV
-
Viestit: 6
Liittynyt: 2.3.2015 16:30

VW T4 2,5 TDI ACV Vm.00 kaasun pätkiminen

ViestiKirjoittaja VWT4ACV » 2.3.2015 16:45

Moron arvon tietäjät..!

Mistähän olis kyse kun..

Otsakkeessa mainittu auto hukkaa kesken normaalin ajon kaasupolkimen reagoinnin muttei kuitenkaan sammuta autoa. polkimen ylös päästäminen auttaa joskus hyvin joskus huonommin.

Itse ounastelisin vian olevan sähköpuolen hommia..!?

Vikaa on sen verran pengottu että vikakoodit on luettu ja osiakin on koitettu vaihdella, tässä listaa niistä

- Kaasupoljin (Sähköinen)
- Ilmamassamäärä anturi
- N75
- Ahtopaineensäätö venttiili
- Kaikki Alipaineletkut
- Alipainepumppu

Vaihtoa odottaa vielä vilkun viiksi jossa vakionopeuden säätimen kytkimet.

Vikakoodeissa oli mainintaa Kaasupolkimesta ja Ilmamassamäärä anturista seuraavasti.

- Kaasupolkimen asentotunnistin, signaali on liian suuri
- Katkonainen

- Ilmamääräanturi, syöttöjännite
- Katkonainen

- Kaasupolkimen asentoanturi, virransyöttö
- Katkonainen

Tarvittasiin kipeästi apuja..!
Viimeksi muokannut VWT4ACV, 2.3.2015 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sami J.
-
Viestit: 470
Liittynyt: 12.4.2007 18:07

ViestiKirjoittaja Sami J. » 2.3.2015 17:06

Kaasupolkimen asentoanturin johdotus?

VWT4ACV
-
Viestit: 6
Liittynyt: 2.3.2015 16:30

ViestiKirjoittaja VWT4ACV » 2.3.2015 17:35

Johdotukset päällisin puolin kunnolliset..!?

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 2.3.2015 18:21

Kaasupolkimen johdotuksiinhan nuo eniten viittaisi. Liittimet käydä tarkkaan läpi ja piuhat sen jälkeen, etenkin mahdolliset läpiviennit tutkia hyvin.

VWT4ACV
-
Viestit: 6
Liittynyt: 2.3.2015 16:30

ViestiKirjoittaja VWT4ACV » 2.3.2015 18:24

Oliskos mitään muuta mahdollista vaihtoehtoa..!?

Tähän lisättäköön että vak.nop.säädin on myös täysin mykkä..!?

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 2.3.2015 18:27

Ehkäpä se viiksi olisi sitten hyvä ensin vaihdella ja ihmetellä sen jälkeen lisää.

Niin ja onko vakkari joskus toiminut ja tietoa onko jälkikäteen asenneltu vai alkuperäinen?
Viimeksi muokannut HanhiEmo, 2.3.2015 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

VWT4ACV
-
Viestit: 6
Liittynyt: 2.3.2015 16:30

ViestiKirjoittaja VWT4ACV » 2.3.2015 18:30

Tämän kimppuun siis...!

Ei ole tietoutta asennuksen ajankohdasta mutta toiminut on mulla ollessakin..

Eniten kummastuttaa vaivan tässä kohtaa se että vika ei ilmene säännölisesti jonkin asian jälkeen tms. vaan täysin satunnaisesti.

VWT4ACV
-
Viestit: 6
Liittynyt: 2.3.2015 16:30

ViestiKirjoittaja VWT4ACV » 2.3.2015 19:54

Onko kellään tietoa kuinka tämä keksintö kertoo tuon kaasupolkimen asentonsa..!?

Dominion
-
Viestit: 5
Liittynyt: 27.8.2013 13:15

ViestiKirjoittaja Dominion » 3.3.2015 6:16

Eikös se poljin oo potentiometri, vaida se

Baltic
-
Viestit: 267
Liittynyt: 6.8.2003 12:52

ViestiKirjoittaja Baltic » 3.3.2015 6:38

Jarruvalokatkaisija??!
Sehän pätkii syötön.

VWT4ACV
-
Viestit: 6
Liittynyt: 2.3.2015 16:30

ViestiKirjoittaja VWT4ACV » 3.3.2015 17:09

Vaihdettu on..!


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 31 vierailijaa