Itselläni VW Passat 200, tdi (96kw) automaatti ja kilometrejä 295tkm
Ongelmat:
Kun käännä virrat autoon päälle niin kojelaudan mittariston kaikki automaattivalitsimen valot maalautuvat tummiksi. Käytännössä tarkoittaa sitä että ottaa turbon pois päältä kokonaan. Aiemmin kun koneen käynnisti uudelleen niin nollasi vikatilan ja auto toimi normaalisti, nyt ongelma on pahentunut niin että vaatii useammaan käynnistyksen ennenkuin vikatila nollaantuu.
Itseäni ihmetyttää se että kone joutuu vikatilaan ennenkuin starttaan auton? Voisiko vika olla automaattilootan ohjausyksikössä joka sijaitsee pelkääjänpaikan jalkatilassa? Vaihteet kyllä vaihtuu aivan normaalisti.
Mitä olen ehtinyt tehdä:
Nostin ohjausyksikön matonalta jalkatilaan kuivumaan, koska siellä oli paljon vettä. Akun alus on nyt puhdistettu mutta se ei ole auttanut sillä vesi pääsee edelleen matonalle.
Niin tosiaan, olen kyllä luetuttanut vikamuistin mutta se on tyhjä?
Osaisiko joku kommentoida näitä ongelmia. Ennekaikkea tuo turbon vikatila häiritsee kovasti missähän vika voisi olla?
VW Passat vikatilassa, turbo pois päältä.
Valvoja: ffp jäsenet
3B passatit itellä ja isoveljellä. Molemmista korjattu vuotavat ovien välipeltien tiivisteet, eli ovipahvi irti, pelti irti, uus tiivistys ja kasaan. Tuohon hommaan toimi ikkuna / ovitiiviste D-profiilisena hyvin, kestosta ei tietoa.
Vuotopaikkaa voit testata kaatamalla ikkunan tiivisteen välistä vettä, jos tulee ovipahvin välistä niin tiivisteet uusiksi (oikeasti pitäis tulla oven alareunassa olevista poistoreijistä).
Vuotopaikkaa voit testata kaatamalla ikkunan tiivisteen välistä vettä, jos tulee ovipahvin välistä niin tiivisteet uusiksi (oikeasti pitäis tulla oven alareunassa olevista poistoreijistä).
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa