Polo Variant 2001,AQM/AGP koneen tilalle AEY

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

mattau
-
Viestit: 3
Liittynyt: 4.3.2014 19:48

Polo Variant 2001,AQM/AGP koneen tilalle AEY

ViestiKirjoittaja mattau » 4.3.2014 20:12

meni uudemmasta koneesta kiristäjä rikki ja kansi hajalle. Olisi 200 t ajettu Classic vm 1998 AEY koneella josta joutaisi tekniikka farkkuun. Tuleeko ongelmia katsastuksessa tai ajoneston kanssa. Kansi ei varmaankaan käy tohon uudempaan lohkoon jossa on imusarjakin erilainen?
Onko vaihdelaatikoissa eroa näitten välillä, jos vaihtaisi koko paketin?

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 4.3.2014 21:34

Jos tarkka inssi niin kyllähän se ihmetystä herättää ainakin. Noita on vaan aika isolla kirjolla tuolla. Varsinkin noin päin että vanhempi kone uuteen autoon.

Ajonestosta ei välttämättä tule ongelmaa teknisesti mutta johtosarjan kanssa joutuu vähän vaivaa näkemään. Itsellä on ainakin -00 cordoba avainkooderin mukaan jollain -98/-99 ajonestolla kun avaimet koodailin sisälle.

Vaihdelaatikossa en ainakaan äkkiseltään huomannu eroa vanhemman ja uudemman SDI välillä eli samaa 020 lootaa näyttäis olevan.

mattau
-
Viestit: 3
Liittynyt: 4.3.2014 19:48

ViestiKirjoittaja mattau » 5.3.2014 19:44

onko joku tehnyt vastaavan operaation ja miten tuo johtosarjajumppa olisi järkevää tehdä. AEY kansi ei ilmeisesti käy tämän AGP-lohkon päälle?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa