meni uudemmasta koneesta kiristäjä rikki ja kansi hajalle. Olisi 200 t ajettu Classic vm 1998 AEY koneella josta joutaisi tekniikka farkkuun. Tuleeko ongelmia katsastuksessa tai ajoneston kanssa. Kansi ei varmaankaan käy tohon uudempaan lohkoon jossa on imusarjakin erilainen?
Onko vaihdelaatikoissa eroa näitten välillä, jos vaihtaisi koko paketin?
Polo Variant 2001,AQM/AGP koneen tilalle AEY
Valvoja: ffp jäsenet
Jos tarkka inssi niin kyllähän se ihmetystä herättää ainakin. Noita on vaan aika isolla kirjolla tuolla. Varsinkin noin päin että vanhempi kone uuteen autoon.
Ajonestosta ei välttämättä tule ongelmaa teknisesti mutta johtosarjan kanssa joutuu vähän vaivaa näkemään. Itsellä on ainakin -00 cordoba avainkooderin mukaan jollain -98/-99 ajonestolla kun avaimet koodailin sisälle.
Vaihdelaatikossa en ainakaan äkkiseltään huomannu eroa vanhemman ja uudemman SDI välillä eli samaa 020 lootaa näyttäis olevan.
Ajonestosta ei välttämättä tule ongelmaa teknisesti mutta johtosarjan kanssa joutuu vähän vaivaa näkemään. Itsellä on ainakin -00 cordoba avainkooderin mukaan jollain -98/-99 ajonestolla kun avaimet koodailin sisälle.
Vaihdelaatikossa en ainakaan äkkiseltään huomannu eroa vanhemman ja uudemman SDI välillä eli samaa 020 lootaa näyttäis olevan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa