Passat 1.9 -01 Pwd, alipainepumppu vai jarrutehostin rikki?
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 1.9 -01 Pwd, alipainepumppu vai jarrutehostin rikki?
Ongelmana on että jarruista on hävinnyt kokonaan tehostus. Alipainepumpun letkunlähtö ja letku tarkistettu, ei vuotoja. Tiivistin tuon lähdön vielä tiivistemassalla varmuuden vuoksi kun nuo on kaiketi usein siitä vuotanut. Tehostimen päästä on irroitaa letkun niin tuottaa alipainetta sen verran että jää ihoon kiinni ainakin helposti, mutta riittääkö se? Ei ole mittaria millä voisi mitata mutta riittäisi jos joku osoita kertoa kuinka paljon tuon pitäisi tuottaa imua noin "näppituntumalla".
Komppaan edellisiä....
Jarrua ja kaasua jos painaa yhtäaikaa, niin auto pudottaa kierrokset alas turvatoimenpiteenä. Tarkoituksena lienee estää jenkeissä joskus tapahtuneita onnettomuuksia.
Vie auto lämpimään talliin. Joskus tehostimissa on ollut kosteutta ja pakkasella sitten on toiminta loppunut. Alipainevuoto itselläkin näkyi välittömästi ahtopaineensäädössä ja sitä kautta auton menona vikatilaan.
Jarrua ja kaasua jos painaa yhtäaikaa, niin auto pudottaa kierrokset alas turvatoimenpiteenä. Tarkoituksena lienee estää jenkeissä joskus tapahtuneita onnettomuuksia.
Vie auto lämpimään talliin. Joskus tehostimissa on ollut kosteutta ja pakkasella sitten on toiminta loppunut. Alipainevuoto itselläkin näkyi välittömästi ahtopaineensäädössä ja sitä kautta auton menona vikatilaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 37 vierailijaa