juu eli, mikä vnt ahdin 1.9 tdi agr koneeseen, joka toimii suoraan ja tuotto riittää 200hv saakka?
ps: Jos on jollakin edullinen sopiva hyllyssä saa ehdottaa.
Mikä vnt-ahdin 1.9tdi agr koneeseen?
Valvoja: ffp jäsenet
Ei sellaista ole, koska AGR on hukkaportillisella ahtimella... joudut tekemään muutoksia ahtimen ohjauspuolelle (vaihtoon N75 ja ohjausletkut muuttaa alipaineelle), lisäksi ohjelmamuutos VNT:n ohjaukseen...
Suht helposti paikoilleen sopii 1749VB (ARL vakioahdin) joka tulee kiinteällä pakosarjalla ja taitaa ainakin lähelle tehotavoitetta riittää, pakoputken alkuosan joudut myös vaihtaa/muutta yms pientä...
Toki muitakin vaihtoehtoja sinne voi sovittaa, mutta enempi tai vähempi joutuu rakentelemaan joka tapauksessa
Mitäs muita muutoksia on tarkoitus tehdä että tuollaisesta ahtimesta olisi jotain hyötyäkin?
Suht helposti paikoilleen sopii 1749VB (ARL vakioahdin) joka tulee kiinteällä pakosarjalla ja taitaa ainakin lähelle tehotavoitetta riittää, pakoputken alkuosan joudut myös vaihtaa/muutta yms pientä...
Toki muitakin vaihtoehtoja sinne voi sovittaa, mutta enempi tai vähempi joutuu rakentelemaan joka tapauksessa
Mitäs muita muutoksia on tarkoitus tehdä että tuollaisesta ahtimesta olisi jotain hyötyäkin?
Kai kuitenkin kunnon suuttimet on ostoslistalla? nuo AGRn vakiot kun ei kovin pitkälle yli sadan hepan riitä millään ilveellä, sinne liki pariin sataan tarvii jo oikeasti hyvät suuttimet... Ja kytkimen taidat kans joutua vaihtaa pitävämpään kun vähän voimaa alkaa löytymään :)
Eli:
-Suttimet
-Ahdin
-Ohjelma
-Kytkin
tuossa ne "välttämättömät" virit taitaa olla... parempi cooleri ei toki haitaksi ainakaan ole, ja jotain hyötyä lie nokka-akselistakin on saatavissa muttei se välttämätön vielä ole..
Eli:
-Suttimet
-Ahdin
-Ohjelma
-Kytkin
tuossa ne "välttämättömät" virit taitaa olla... parempi cooleri ei toki haitaksi ainakaan ole, ja jotain hyötyä lie nokka-akselistakin on saatavissa muttei se välttämätön vielä ole..
Mulla olis yksi uusi, ja uuden 170hp KIA:n VNT-ahdin sovitettuna AHU:n pakosarjaan. Tuotto 1.9TDI:ssä on sinne 200hv paikkeille ja on ns. kolmannen sukupolven vnt, eli merkittävästi viime vuosituhannen 1749-sarjalaisia parempi.
Pitäisi olla aika bolt-on esimerkiksi Golf4:n ja Octaviaan, Cordobaan ei käy kun tulee niin lähelle runkopalkkia. Suuttimiakin on jäänyt hyllyyn joutavia...
Pitäisi olla aika bolt-on esimerkiksi Golf4:n ja Octaviaan, Cordobaan ei käy kun tulee niin lähelle runkopalkkia. Suuttimiakin on jäänyt hyllyyn joutavia...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa