Audi 80 tdi nokka-akseli ongelmaa
Valvoja: ffp jäsenet
Audi 80 tdi nokka-akseli ongelmaa
Käytin venttiilikoppaa auki ja nokka näyttää aika ankealta. Kovasti oli kulumaa havaittavissa.
Kaikissa liukupinnoissa oli värimuutoksia ja nokkien kärjet oli aika pyöreän näköiset.
Osaisitteko kertoa mistä moottoreista nokka-akselit tuohon koneeseen sopisi?
Moottorihan on 1Z ja vuosimalli on -92
Ja saapi kyllä tarjotakin kunnossa olevaa käytettyä akselia...jos sellainen sattuu nurkista löytymään. Mieluiten Oulun seudulta.
Kaikissa liukupinnoissa oli värimuutoksia ja nokkien kärjet oli aika pyöreän näköiset.
Osaisitteko kertoa mistä moottoreista nokka-akselit tuohon koneeseen sopisi?
Moottorihan on 1Z ja vuosimalli on -92
Ja saapi kyllä tarjotakin kunnossa olevaa käytettyä akselia...jos sellainen sattuu nurkista löytymään. Mieluiten Oulun seudulta.
http://www.autowiki.fi/index.php/VAG_1Z_-moottori
Aika monessa, lisäksi pelkkä nokka-akseli voi käydä muistakin koneista, konekorjaamoista kysy lisää sopivuutta ?
Aika monessa, lisäksi pelkkä nokka-akseli voi käydä muistakin koneista, konekorjaamoista kysy lisää sopivuutta ?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tepolla 469 €.
Ootko kuinka varma että se on huonokuntoinen? Ootko päässy vertaamaan kuvista muiden kuntoa?
Ootko kuinka varma että se on huonokuntoinen? Ootko päässy vertaamaan kuvista muiden kuntoa?
Kaveri jonka kanssa avattiin tänään oli sitä mieltä, ettei ole nähnyt juuri kuluneempaa nokkaa. Se on kyllä rassaillut noita koko ikänsä.
Kattelin myös googlella kuvia nokka-akseleista ja kyllä toi mun on nokan kärjestä varsinkin ihan erimuotoiseksi kulunut. Ainakin ykköspytyn toisessa nokassa oli lähtenyt pieniä paloja nokan kärjestä ja väri vaikutti enempi kuparilta, kuin kirkkaalta teräkseltä.
Kulumakohdista tuli mieleen, että nokan kärki on mennyt ikäänkuin "ruvelle".
Edit: Näyttäisi siltä, niinkuin jotain huokoisuutta olisi tullut pintaan.
Mistähän lienee johtuu liukupintojen värimuutos, pinnat eivät ole kirkkaita, vaan lähinnä seeprakuvioille ruskettuneet/kellastuneet?
Kattelin myös googlella kuvia nokka-akseleista ja kyllä toi mun on nokan kärjestä varsinkin ihan erimuotoiseksi kulunut. Ainakin ykköspytyn toisessa nokassa oli lähtenyt pieniä paloja nokan kärjestä ja väri vaikutti enempi kuparilta, kuin kirkkaalta teräkseltä.
Kulumakohdista tuli mieleen, että nokan kärki on mennyt ikäänkuin "ruvelle".
Edit: Näyttäisi siltä, niinkuin jotain huokoisuutta olisi tullut pintaan.
Mistähän lienee johtuu liukupintojen värimuutos, pinnat eivät ole kirkkaita, vaan lähinnä seeprakuvioille ruskettuneet/kellastuneet?
Viimeksi muokannut janitkon, 6.1.2014 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spareto:sta vielä halvemmalla, tuolta tullut tilattu kaikenlaista osaa muutaman kerran, vajaassa viikossa kotiovella paketti.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa