Kytkimen ilmaus TDI

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

tmosth
-
Viestit: 181
Liittynyt: 16.9.2003 17:27

Kytkimen ilmaus TDI

ViestiKirjoittaja tmosth » 16.9.2013 19:43

Potilaana -00 ALH Cordoba josta jarrunesteiden vaihdon yhteydessä kytkin muuttui siten, että alkuun tuli selvä tyhjä liike. Toimi kuitenkin normaalisti. Nyt yritettiin sitten ohjeiden mukaan ilmata kytkintä, kun vahvasti ilmaan viittasi tuo uusi oire. Säiliössä nesteen pinta ei missään vaiheessa päässyt käymään liian alhaalla.

Nyt tilanne on se, että saimme kytkimen tilaan jossa poljin liikkuu ylös alas vain käsivoimin. Ensimmäisellä polkaisulla tuli ilmaussettiin nestettä, sitten ei tapahtunut enää mitään. Mites tästä edetään, että saa taas cordoban liikkeelle? Mites tuo kytkin pitäisi oikeaoppisesti ilmata?

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 16.9.2013 20:10

Paineilmaa säiliöön ja ruuvia auki. Eikä tarvitse kuin vähän sitä painetta.

tmosth
-
Viestit: 181
Liittynyt: 16.9.2003 17:27

ViestiKirjoittaja tmosth » 16.9.2013 21:39

Oikein oltiin saatu ilmattua. Joku vaan joskus tehnyt vähän sinnepäin korjauksen ja tanko joka tulee kytkinpolkimeen kiinni oli ollut jollain nippuside/hitsaushässäkällä kiinni ja ilmatessa päässyt irti. Nyt se on vain kolosessaan paikallaan ja toimii hyvin. Ei vaan tunnu kovin varmalta patentilta. Ilmeisesti koko kytkin/jarrupoljin paketti pitäisi vaihtaa, että tuon pääsylinterin tangon saa polkimeen takaisin kiinni. Miten tuo pääsylinterin tangon pallo-osa on kiinni polkimessa?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 11 vierailijaa