Caddy mk1 + 1.9TDI AGR

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Repolainen
-
Viestit: 22
Liittynyt: 18.7.2010 23:18

Caddy mk1 + 1.9TDI AGR

ViestiKirjoittaja Repolainen » 5.8.2012 22:07

Kellään kokemusta tuollaisen istuttamisesta Caddyyn ? Enimmäkseen nuo moottorinkorvakot ja vetarit pitäs löytää valmiina, ettei tarvis rueta kokeilejaerehdy menetelmään.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 5.8.2012 22:22

Moottorinkannakkeet saa kyllä sovellettua, mutta TDIn 02a tai 02J laatikolle ei ole sopivia orkkis vetareita. Toki voihan sen kasata 020 laatikolla jos riittää ne tuon koneen vakio väännöt eli 210nm.

Vetareiden teettämiseen kannattaa varata yli 500€.

Repolainen
-
Viestit: 22
Liittynyt: 18.7.2010 23:18

ViestiKirjoittaja Repolainen » 5.8.2012 23:20

Hmm, eikai se sitten varmaan auta kun ottaa rälläkkä ja mikki esille ja tehdä ne kiinnikkeet. Ja nuista autossa olevista ja moottorin mukana tulleista vetareista saa varmaan tehtyä yhdet passelit vetarit.

Loputon Viha
-
Viestit: 698
Liittynyt: 23.7.2003 13:32

ViestiKirjoittaja Loputon Viha » 5.8.2012 23:30

http://www.epytec.de/Motor-Getriebe-Hal ... iebe-.html


Itsellä vielä kysely käynnissä lähetyskuluista/tavasta,kun ei suoraan moista osaa ainaakaan ehdottaa kassalle siirtyessä.

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 5.8.2012 23:39

itellä juuri kyseinen operaatio menossa. Kiinnikkeet tehtynä, myös se jakopään puolen kiinnike pitää modata.

Vetari politiikkaan kyllä löytyy ainakin semmonen ratakasu et vakio vetarit poikki ja pätkä välistä ja hitsaten :D

Meinasin toki kokkeilla et jos lyö 90mm vetolaipat et meniskö vakio vetarit, Jos vaikka ois lähelläki, ku ei voi tietää.

Millä pumpulla oot suunnitellu, vai meinasikko ihan kaikki sähötki nakkoa?

Repolainen
-
Viestit: 22
Liittynyt: 18.7.2010 23:18

ViestiKirjoittaja Repolainen » 6.8.2012 5:58

Tuolla sähkösellä pumpulla, sähköt nyt ei oo iso ongelma tässä rojektissa.

hartsi
-
Viestit: 300
Liittynyt: 14.9.2003 16:21

ViestiKirjoittaja hartsi » 28.10.2012 21:08

90 mm vetolaipoilla sopii vakiovetarit.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 29.10.2012 13:30

Eli onko tosiaan 020 ja 02A -laatikoissa yhtä leveä perä?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 29.10.2012 14:14

Mää joskus mittasin että 02A:ssa olis leveämpi perä mutta joku tarkensi myöhemmin että ero taitaa olla vetarin laipoissa

hartsi
-
Viestit: 300
Liittynyt: 14.9.2003 16:21

ViestiKirjoittaja hartsi » 11.11.2012 9:48

Juu laipoissa ero.

hartsi
-
Viestit: 300
Liittynyt: 14.9.2003 16:21

ViestiKirjoittaja hartsi » 11.11.2012 9:49

Juu laipoissa ero.

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 11.11.2012 9:59

itte laitoin 100mm sisemmät vetarit, ku 02a:sta otetut 90mm näytti ainakin siltä ettei käy ristiin. Ulommaiset vetarit sitte ne pienemmät, ku ei mahu sen olka-akselin sisään ne isommat ilman rälläkkää...

vasemmaksi vetariksi mk2 16v:n vetari ja oikealle puolen tämmönen
Kuva

Ja hyvin pelittää.

ja shifterin pistin kabiinin puolelle, ois toki periaatteessa mahtunu tunneliinki. Mutta ois vääny pikkasen lyhyeksi ommaan makuun, vaijerit nykäsin läpitte tunnelin pohjasta. Jos vaijerit ois vetäny suoraan tulipellistä läpi niin ois voinu jäähä vähän pitkiksi.

Kuva

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 20.4.2013 16:48

epytecin sivuilta:
Kuva


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 14 vierailijaa