Caddy mk1 + 1.9TDI AGR
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 22
- Liittynyt: 18.7.2010 23:18
Caddy mk1 + 1.9TDI AGR
Kellään kokemusta tuollaisen istuttamisesta Caddyyn ? Enimmäkseen nuo moottorinkorvakot ja vetarit pitäs löytää valmiina, ettei tarvis rueta kokeilejaerehdy menetelmään.
-
- -
- Viestit: 22
- Liittynyt: 18.7.2010 23:18
-
- -
- Viestit: 698
- Liittynyt: 23.7.2003 13:32
http://www.epytec.de/Motor-Getriebe-Hal ... iebe-.html
Itsellä vielä kysely käynnissä lähetyskuluista/tavasta,kun ei suoraan moista osaa ainaakaan ehdottaa kassalle siirtyessä.
Itsellä vielä kysely käynnissä lähetyskuluista/tavasta,kun ei suoraan moista osaa ainaakaan ehdottaa kassalle siirtyessä.
itellä juuri kyseinen operaatio menossa. Kiinnikkeet tehtynä, myös se jakopään puolen kiinnike pitää modata.
Vetari politiikkaan kyllä löytyy ainakin semmonen ratakasu et vakio vetarit poikki ja pätkä välistä ja hitsaten :D
Meinasin toki kokkeilla et jos lyö 90mm vetolaipat et meniskö vakio vetarit, Jos vaikka ois lähelläki, ku ei voi tietää.
Millä pumpulla oot suunnitellu, vai meinasikko ihan kaikki sähötki nakkoa?
Vetari politiikkaan kyllä löytyy ainakin semmonen ratakasu et vakio vetarit poikki ja pätkä välistä ja hitsaten :D
Meinasin toki kokkeilla et jos lyö 90mm vetolaipat et meniskö vakio vetarit, Jos vaikka ois lähelläki, ku ei voi tietää.
Millä pumpulla oot suunnitellu, vai meinasikko ihan kaikki sähötki nakkoa?
-
- -
- Viestit: 22
- Liittynyt: 18.7.2010 23:18
itte laitoin 100mm sisemmät vetarit, ku 02a:sta otetut 90mm näytti ainakin siltä ettei käy ristiin. Ulommaiset vetarit sitte ne pienemmät, ku ei mahu sen olka-akselin sisään ne isommat ilman rälläkkää...
vasemmaksi vetariksi mk2 16v:n vetari ja oikealle puolen tämmönen
Ja hyvin pelittää.
ja shifterin pistin kabiinin puolelle, ois toki periaatteessa mahtunu tunneliinki. Mutta ois vääny pikkasen lyhyeksi ommaan makuun, vaijerit nykäsin läpitte tunnelin pohjasta. Jos vaijerit ois vetäny suoraan tulipellistä läpi niin ois voinu jäähä vähän pitkiksi.

vasemmaksi vetariksi mk2 16v:n vetari ja oikealle puolen tämmönen

Ja hyvin pelittää.
ja shifterin pistin kabiinin puolelle, ois toki periaatteessa mahtunu tunneliinki. Mutta ois vääny pikkasen lyhyeksi ommaan makuun, vaijerit nykäsin läpitte tunnelin pohjasta. Jos vaijerit ois vetäny suoraan tulipellistä läpi niin ois voinu jäähä vähän pitkiksi.

Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 14 vierailijaa