Tervehdys viisaammat palstalaiset.
Ajatuksena olisi vaihtaa otsikon mukaisella tekniikalla varustettu EQG laatikollinen pitkäkeula transportteri manuaalivaihteiseksi. Onko kuinka kamala show?
Hankintalistalla ensimmäisenä toinen kokonainen auto, josta tekniikka siirtyisi.
Vaihtoon menee pikaisen pohdiskelun jälkeen tietysti:
Vaihteisto
Polkimet
Vaihteenvalitsin
Vauhtipyörä
Mitenhän mahtaa olla vetoakselien pituus/yhteensopivuus automaatin ja manuaalin välillä?
Onko lyhytkeulaisessa versiossa eroja vaihteiston kiinnikkeiden suhteen?
Entäs vuosimallieroja?
Sopiiko esim vanhemmalla 2.4d tekniikalla olevasta autosta vaihteisto tähän tdi moottoriin?
Jostain löysinkin lyhyen ketjun jossa pähkäiltiin virtalukon ja jarruvalokytkimen eroavaisuuksia.
Miten on tuon Ecun ohjelmoinnin laita? Näin päin muutoksen tekeminen varmasti helpompaa kuin manuaalista automaattiin.
Kysymyksiä olisi varmasti miljoona jos pidempää asiaa pohtisi, mutta aloitetaan nyt näillä.
Vw t4 2.5 TDi -01 automaatista manuaaliksi?
Valvoja: ffp jäsenet
"Mitenhän mahtaa olla vetoakselien pituus/yhteensopivuus automaatin ja manuaalin välillä?"
"Entäs vuosimallieroja?"
Vetoakseleiden boordit (28?) muutui -95, hinta jos ratkaisee niin lähes kaikki -96 uudemmat käy 1,9td, 2,4d, paras/kallein 2,5tdi luovutukseen ;)
http://www.nettiauto.com/volkswagen/tra ... gineTo=2.5
Koko auton saa laatikon hinnalla, kunto ?
"Entäs vuosimallieroja?"
Vetoakseleiden boordit (28?) muutui -95, hinta jos ratkaisee niin lähes kaikki -96 uudemmat käy 1,9td, 2,4d, paras/kallein 2,5tdi luovutukseen ;)
http://www.nettiauto.com/volkswagen/tra ... gineTo=2.5
Koko auton saa laatikon hinnalla, kunto ?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa