Kytkinasiaa, 2.0 TDi BKD (RS:n kytkin)

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

Kytkinasiaa, 2.0 TDi BKD (RS:n kytkin)

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 11.5.2011 18:05

Pitäis vaihdella 250 tonnia ajettuun ocuun vauhtis+kytkin. TUli tuollainen mieleen että käykö BMN 170hp RS ocun kytkin ja vauhtis sinne? Molemmat on 240mm, ilmeisesti kammen päässä on sama pulttijako, eli luulis sen vauhtiksen ja kytkimen passaavan sinne? Onko kukaan laittanut moista yhdistelmää?

Moottori on siis 140 heppanen BKD. Kytkintä/vauhtista meinasin 170 heppasesta BMN koneesta. Hinta on melko sama!

Edit: kytkinpaketti on näköjään tarvikkeena sama molempiin! Mutta entäpä vauhtipyöräasia, se kiinnostaa viellä.

tunppi
-
Viestit: 228
Liittynyt: 1.2.2009 12:19

ViestiKirjoittaja tunppi » 11.5.2011 22:39

kytkinpaketti käy suoraan,mutta fosta vauhtipyörästä en uskalla sanoa...

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 12.5.2011 18:04

Juu ton mä kekkasinkin tos kans..

Mut vauhtisasia kiinnostaa edelleen!

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 12.5.2011 18:42

Minkä perusteella tuossa RSssä ois eri vauhtipyörä ku BKD koneessa?

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 12.5.2011 19:09

Ainakin alkuperäinen on eri numerolla. Eikä tarvike BKD vauhtipyörä "käy" BMN koneeseen.

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 13.5.2011 2:22

Olisko tehokkaammassa erilailla viritetty kaksoismassa.. eli jäykemmät jouset?

Kunhan arvailen :)

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 13.5.2011 17:28

Tehonkestoa tässä haetaan, eli järeämpi olisi ihan hyvä. Kiinteää en laita.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa