Patterin vaihto,vaikeeta...
Valvoja: ffp jäsenet
Patterin vaihto,vaikeeta...
2005 vuoden golffi,tarvis vaihtaa patterit avaimiin mutta ei löydy mitään tietoa ohje kirjasta! Yritetty on muttei tunnu ilman väkivaltaa onnistuvan? Teki semmosen tempun tänään kun poikkesin kaupoilla että sai muutaman kerran kokeilla ennenkuin sulki ovet ja takasin tultua sama homma avatessa,avain lukkoon ja ei virtoja koko autossa!!! Muutaman nortin jälkeen auto heräsi taas henkiin,voiko syy olla tossa selvästi huonossa patterissa vai...
Pariston kunto ei vaikuta siihen toimiiko avain virtalukossa, se vaikuttaa vain kaukolukitukseen.
Muutoin tuohon pariston vaihtoon löytyy nettipullollaan ohjeita. Avain ensin kahteen osaan vaikka pienellä ruuvarilla auttaen siitä avaimen alta löytyvästä kollosta. Sitten kun osat ovat erillään niin osan jossa ei ole avainta saa halkaistua kahtia ja sieltä alta paljastuu paristo.
Muutoin tuohon pariston vaihtoon löytyy nettipullollaan ohjeita. Avain ensin kahteen osaan vaikka pienellä ruuvarilla auttaen siitä avaimen alta löytyvästä kollosta. Sitten kun osat ovat erillään niin osan jossa ei ole avainta saa halkaistua kahtia ja sieltä alta paljastuu paristo.
Tuo meneekin nyt vähän kinkkiseksi hommaksi. Suomen kieliseltä foorumeilta löytyy huonosti tietoa vitoskoppasen ongelmista. Lontoonkielisillä oli taasen juttua että tuosta ei enää löytyisi koko releitä!?! 2005-koppasissa oli taasen ollut ongelmaa ECM:n maadotuskaapelin kontakteissa joka tappaa välillä virtoja autosta. ECM:n kiukutteleva relekin voisi varmaan tehdä tuollaista ongelmaa.
Nyt äijät päitä yhteen että voidaan auttaa neitiä pulassa ;)
Nyt äijät päitä yhteen että voidaan auttaa neitiä pulassa ;)
mariko: Näyttäisikö tämä yhtään samanlaiselta kuin sulakepesät omassa masiinassasi?
http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1193700739
Tuolla nuo "Power supply relayt" pitäisi olla vastaavia kuin vanhojen 109:t, toivottavasti tuosta on jotakin apua :/
http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1193700739
Tuolla nuo "Power supply relayt" pitäisi olla vastaavia kuin vanhojen 109:t, toivottavasti tuosta on jotakin apua :/
Huomasithan että sieltä taitaa löytyä 3kpl main supply releitä ja kaikki taisivat olla vielä erilaisia :/. Ja en pistä kyllä nyt päätä pantiksi että vika olisi niissä. Olethan tarkistanut ihan perushommat että akku on kunnossa, navat puhtaat, maadoitus ja plus-kaapeli kunnolla kiinni?
Niin ja kannattaa vielä tarkistella sen ECM:n maadoitus, boksi taitaa olla jossakin tuulilasin alareunassa konehuoneen puolella ja siitä lähtevä päämaadoituskaapeli on ollut huonolla kontaktilla englannin pojilla joissakin.
Niin ja kannattaa vielä tarkistella sen ECM:n maadoitus, boksi taitaa olla jossakin tuulilasin alareunassa konehuoneen puolella ja siitä lähtevä päämaadoituskaapeli on ollut huonolla kontaktilla englannin pojilla joissakin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 22 vierailijaa