3c (-07), tehdasasenteinen webasto jota täydennetty kellosarjalla ja T91 kaukosäätimellä.
Auto oli viime Pe huollossa kun weballa lämmittäessä ei puhaltanut ilmaa lasille.
Lämmitti kyllä moottorin, n -15C 15min lämmityksellä oli lämmöt nousseet lämpömittarissa.
Ohjelmoitava rele rikki.
Rele vaihdettu, puhaltaa ilmaa lasille.
KYSYMYS:
eikö lämmitttimen teho riitä eli jäähdyttääkö puhallin veden vai missä vika kun auto ei ole lämmin -15C 30min lämmityksellä eikä kyllä moottorin lämmötkään enään nouse..??
Tuntuisi niinkuin olisi kylmäkäynnistys moottorille..
Voiko noita ohjelmoida että alkaisi puhaltamaan vasta kun vesi lämminnyt tarpeeksi vai onko näin että puhallus alkaa aina kun poltto käynnistyy??
Vai onko joko vika (mikä lienee näissä vehkeissä harvinaista...)?
Webastolla lämmittäminen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Mulla on -06 passatti ja siinä alkuperäinen tehdaswebasto kakella ja mahdollisuus ajastaa ajotietokoneen näytön kautta. Kyllä toi ainakin saa auton/koneen lämpöiseksi -15 asteen kelissä puolen tunnin lämmityksellä. Pahus vaan kun rupesi juuri ennen pakkasia kiukuttelemaan niin tällä hetkellä ei auto lämpiä kun ei webasto pelaa.
Onko näissä passat 3c malleissa aina se Thermo Top V malli, itsellä kun ei konehuoneessa näy sitä webaston tarraa ollenkaan? Voisiko tarra olla jossain muussa paikassa? Näkisikö mallin kenties control modulin numeron perusteella, VCDS:n avulla? Mulla sanoo tällaista numeroa: 1K0 815 007 BC, Component and/or version: Standheizer 041 4303.
Onko näissä passat 3c malleissa aina se Thermo Top V malli, itsellä kun ei konehuoneessa näy sitä webaston tarraa ollenkaan? Voisiko tarra olla jossain muussa paikassa? Näkisikö mallin kenties control modulin numeron perusteella, VCDS:n avulla? Mulla sanoo tällaista numeroa: 1K0 815 007 BC, Component and/or version: Standheizer 041 4303.
kattoisitko releen varaosanumeron ja hinnan ja laitat tänne? Omassa akku tyhjeni ja yrittäessä startata niin webaston kellossa sattui pientä resetointia (olin laittanut ajan 60 min ja nyt läämmitysaika on se alkuperäinen 30 min) ajattelin josko omastakin olisi rele pimahtanut kun ei enään lämmitä kabinettia, koneen kylläkin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”