mikä vikana kun cordoba kulkee huonosti.
hienosti lähtee käyntiin . tuntuu että. ihan kun turbo ei olis pelissä. mutta tiedä sitten , hiukan minusta vaisusti ottaa kierroksia,
ja ennenkaikkea kun ei tuolla meinaa päästä autosta ohitte!!!
testattu nytten paikallaan , ottamalla ahtoputki irti ,että ei ainakaan putkirikkoa turbo vikaa lulltavastikkaan.
cordoba 1.9tdi vm:01( kulkee huonosti!!!)
Valvoja: ffp jäsenet
Ai siis "short or ground". Sama vika tääläki joskus oli, mutta se kyllä johtu ihan siitä että se ruskea johto niistä neljästä siinä MAF:in liittimessä oli soosina/ hapettunu/ poikki lähes.
Jos se vielä siitä kettuilee niin ite tuosta viasta oppineena tarkastasin johtosarjan siittä liittimestä ecun suuntaan..
Jos se vielä siitä kettuilee niin ite tuosta viasta oppineena tarkastasin johtosarjan siittä liittimestä ecun suuntaan..
njoo
oli alkuperäisellä boschin maffilla ja autolla ajettu 380 000 , kait se oli oikeastikkin rikki. nyt laitoin pierupurkin maffin , kuulemma paljon kestäämpi kuin bosch.
no jos totta puhutaan .tuhoutu mullakin tuo maffin liitin irrottaessa, joku vähän muutaman asennus kaljan jälkeen irroitti sen siitä hieman liian suurta väkialtaa käyttäen, seurauksena liitin paikallaan ja nippu johtoja irrallaan. (ei siitä sen enempää) .
mutta pääasia ,että auto toimii nyt.
....
sitten täytys perehtyä seuraavaan ongelmaan. mulla on ajovaloissa ksenonit ja tietysti hellan 3000set ksenoneilla siinä apuna. oli eilen jostain syystä , syttyny itestään noi lisäpitkät ja killitti hienosti päällä kun menin ulkona käymään. ja olen ihan 100varma ,että ne ei palanu kun autolta poistuin..
onko kellään tai tekeeko kellään sillein , että kun virrat ei päällä ja avainta ei edes virtalukossa kun vedät viikseä niin ,että pitkät syttyy ,samalla puhallin radio yms. menee päälle...
joku tossa on nyt kun ei meinaa vaihtaa puolikkaille joka kerta joskus noin 5sek. viiveellä.
sehän on 90%varmaa ,että luulen ,että vika on nuissa jälkiasennus ksenoneissa. (on vaan nuo sähkö jutut aina vähän konstikkaita)
no jos totta puhutaan .tuhoutu mullakin tuo maffin liitin irrottaessa, joku vähän muutaman asennus kaljan jälkeen irroitti sen siitä hieman liian suurta väkialtaa käyttäen, seurauksena liitin paikallaan ja nippu johtoja irrallaan. (ei siitä sen enempää) .
mutta pääasia ,että auto toimii nyt.
....
sitten täytys perehtyä seuraavaan ongelmaan. mulla on ajovaloissa ksenonit ja tietysti hellan 3000set ksenoneilla siinä apuna. oli eilen jostain syystä , syttyny itestään noi lisäpitkät ja killitti hienosti päällä kun menin ulkona käymään. ja olen ihan 100varma ,että ne ei palanu kun autolta poistuin..
onko kellään tai tekeeko kellään sillein , että kun virrat ei päällä ja avainta ei edes virtalukossa kun vedät viikseä niin ,että pitkät syttyy ,samalla puhallin radio yms. menee päälle...
joku tossa on nyt kun ei meinaa vaihtaa puolikkaille joka kerta joskus noin 5sek. viiveellä.
sehän on 90%varmaa ,että luulen ,että vika on nuissa jälkiasennus ksenoneissa. (on vaan nuo sähkö jutut aina vähän konstikkaita)
njoo
eip. ole vielä ollut vähän kiireitä/muuta rojektia (kotona tapetoinu tytölle huonetta ja nuita toyotan raatoja koittanu saada rakennettua etiä päin.
täytyy tässä kun kerkiää laittaa paikalleen..
onkohan muilla vastaavia vikoja ollut /volkkarissa/pirkkavolkkarissa
eilen aukes hienosti ovet kun menin autoon (pakkasta 6astetta) ajoin muutama satametriä kauppaan. ja kappas ei pääse ulos sitten yhestäkään luukusta, ikkuna auki ränkkäsin vielä kahvaa ja lukkoa ulkopuolelta avaimella( patterit finaalissa avaimesta niin ei toimi kauko-ohjaus) no ovet menee lukkoon ja aukea , mutta kun ei aukea luukut, no perskele, ei muutakun kuskin ikkunasta pihalle ja kauppaan ,no tulin kaupasta 5min päästä ja taas toimii ovet hienosti, pääsin vielä kotonakin ulos.
no ja laitetaan vielä muutakin vikaa mitä löytyny nuitten ajovalojen/lukko huolien lisäksi no tuo lämpömittari(moottorin veden) se heittää välillä jouluja ja säikäyttää joka kerta, huitasee tappiin ja summerit soi, menee hetki huitelee ja heiluu viisari saattaa käydä nollissa ja sitten asettuu mihin suunnilleen kuuluukin oliko nyt 90pin kohilla ajossa.? ja tätä ei tee edes joka kerta/päivä kun ajelen autolla. mulla tulee vaan 130km päivä työmatkoja niin ,eip oo mukavaa pelätä aina, että keittääkö se nyt oikeesti vai leikkiikö tuo mittari mun hermoilla.
kertokaahan missä mittarille menevän lämpöanturi sijaittee???(jos sen vaihtas/ kattos ,et on kosketukset kunnossa liittimessä.
niin ja eilen sattu hieno juttu illasta avasin takopaksin (auto parkissa elottomana ilman valoja ja silleen) kilpivalot sytty itekseen kun avasin paksin ja löin kiinni ni sammu hetken päästä itekseen. (mikähän tää auto on???) olen omistanut tämän noin 1kk ja ominaisuuksia on jo selvinnyt aika reilusti.
täytyy tässä kun kerkiää laittaa paikalleen..
onkohan muilla vastaavia vikoja ollut /volkkarissa/pirkkavolkkarissa
eilen aukes hienosti ovet kun menin autoon (pakkasta 6astetta) ajoin muutama satametriä kauppaan. ja kappas ei pääse ulos sitten yhestäkään luukusta, ikkuna auki ränkkäsin vielä kahvaa ja lukkoa ulkopuolelta avaimella( patterit finaalissa avaimesta niin ei toimi kauko-ohjaus) no ovet menee lukkoon ja aukea , mutta kun ei aukea luukut, no perskele, ei muutakun kuskin ikkunasta pihalle ja kauppaan ,no tulin kaupasta 5min päästä ja taas toimii ovet hienosti, pääsin vielä kotonakin ulos.
no ja laitetaan vielä muutakin vikaa mitä löytyny nuitten ajovalojen/lukko huolien lisäksi no tuo lämpömittari(moottorin veden) se heittää välillä jouluja ja säikäyttää joka kerta, huitasee tappiin ja summerit soi, menee hetki huitelee ja heiluu viisari saattaa käydä nollissa ja sitten asettuu mihin suunnilleen kuuluukin oliko nyt 90pin kohilla ajossa.? ja tätä ei tee edes joka kerta/päivä kun ajelen autolla. mulla tulee vaan 130km päivä työmatkoja niin ,eip oo mukavaa pelätä aina, että keittääkö se nyt oikeesti vai leikkiikö tuo mittari mun hermoilla.
kertokaahan missä mittarille menevän lämpöanturi sijaittee???(jos sen vaihtas/ kattos ,et on kosketukset kunnossa liittimessä.
niin ja eilen sattu hieno juttu illasta avasin takopaksin (auto parkissa elottomana ilman valoja ja silleen) kilpivalot sytty itekseen kun avasin paksin ja löin kiinni ni sammu hetken päästä itekseen. (mikähän tää auto on???) olen omistanut tämän noin 1kk ja ominaisuuksia on jo selvinnyt aika reilusti.
(mikähän tää auto on???)
Tyypillinen Cordoba toi taitaa olla. =) Itellä kanssa muutaman kerran kuskin ovi jättäny aukeematta pakkasella sisältä mutta muut ovet auennu... hetken aikaa ajoa että lämpee sisätilat niin sit toimii taas . En o jaksanu purkaa ja kattoa että mikä siellä jäätyilee. Ootko kattonu onko glykoolit vai pelkät vedet? Kuulostais ihan siltä että jäässä vedet ja sit kun sulaa sen verran että lähtee vesi kiertämään niin nollillalahan se saattaa käydä sit palautuu normaaliks. Arvailujahan sit tää vesiteoriahan oli että sillä varauksella.
njoo
hyvät nesteet.. ei kun tekee nimen omaan ihan millon sattuu tuota mittarin heilahtelua ja summeri soi. siis jo ennen pakkasiakin ja pakkasilla lämpimänäkin ( tuskin ne nesteet 15asteen lämmössä jäätynee)heh...
täytyy perehtyä kun kerkee paremmin .
paljonko immeiset päässyt cordoballa tankillisella. 780km ja hökäs mutkassa jo ilmaa ja sammu äsken, meni 43l pöötä tankkiin paljonkohan tuon tankin koko on 45l ?
täytyy perehtyä kun kerkee paremmin .
paljonko immeiset päässyt cordoballa tankillisella. 780km ja hökäs mutkassa jo ilmaa ja sammu äsken, meni 43l pöötä tankkiin paljonkohan tuon tankin koko on 45l ?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa