Vaihteenvälinlyhennin IV Pwd
Valvoja: ffp jäsenet
Vaihteenvälinlyhennin IV Pwd
Slamitilla näyttäisi olevan kohtuuhintaista vaihteenvälinlyhennintä kaupan 6-vaihteisiin. Mahtaakohan tuo mennä dieseliinkin, ja onko kellään käyttökokemuksia moisesta, onko iloa? Ja asennuskin askarruttaa, jotta vaatiiko isosti purkamista paikalleen laittaessa?
helppoa, nopeaa ja toimivaa.
ja menee kaikkiin saman kormallin 6 vaihteisiin. ei väliä mikä moottori laatikkoa käskee. osan mallin näkeekin kun avaa pellin jotta onko saman näköinen.
toki lyhennyksen määrä ei mikään päätä huimaava ole mutta vaikuttaa kuitenkin. omaan laitoin melkein heti kun ostin auton ja ei oo kaduttanut ainakaan talvella ;D
kannattaa katsoa ennen tilaamista onko pallokiinnikkeellä (1J0711761A) vai semmoinen tanko klipsi (1J0711761B) yhdistelmä kiinnitys siinä vaijerinpää joustossa jotta osaa tarvittaessa tilata semmoisenkin samalla.
1J0711051M tuo on se R32 mallin osa joka tulee eli tanko kiinnitys ja tuosta sitten se vaijerinpää läpi ja klipsi päälle.
ja menee kaikkiin saman kormallin 6 vaihteisiin. ei väliä mikä moottori laatikkoa käskee. osan mallin näkeekin kun avaa pellin jotta onko saman näköinen.
toki lyhennyksen määrä ei mikään päätä huimaava ole mutta vaikuttaa kuitenkin. omaan laitoin melkein heti kun ostin auton ja ei oo kaduttanut ainakaan talvella ;D
kannattaa katsoa ennen tilaamista onko pallokiinnikkeellä (1J0711761A) vai semmoinen tanko klipsi (1J0711761B) yhdistelmä kiinnitys siinä vaijerinpää joustossa jotta osaa tarvittaessa tilata semmoisenkin samalla.
1J0711051M tuo on se R32 mallin osa joka tulee eli tanko kiinnitys ja tuosta sitten se vaijerinpää läpi ja klipsi päälle.
omasta irroitin niin että mutteri irti ja pikku kopautus muistaakseni akselin pähän jotta vähän helpommin lähti. ja sit nitkuttelemalla. toki mitään älytöntä voimaa ei kannata käyttää mutten usko että kovin lujassa on, eikä käsitykseni mukana ihan heilautuksesta pitäisi hajota noidenkaan mutta toki vivusto ei nyt mitään 2kg pajavasaran täys heilautusta kestä. toki ulosvetimelllä onnistuu jos ei muuten uskalla repasta tai tuntuu ettei irtoa.
ja parhaiten varmaan kestää jos tuon vaihdettavan osan alle laittaa tuen jottei akseli liiku ellei löysää niin helpompi kopsia sitä irti.
ja parhaiten varmaan kestää jos tuon vaihdettavan osan alle laittaa tuen jottei akseli liiku ellei löysää niin helpompi kopsia sitä irti.
-
- -
- Viestit: 63
- Liittynyt: 17.2.2010 10:58
Itse tein tuon lyhennyksen tuohon alkuperäiseen siirtimeen. Hioin vaan tapin alaosasta sen niittauksen pois, sitten vähän reijän "levennystä" ja hitsasin tapin alaosaan pultin pätkän missä kierrettä, niin voipi mutterilla kiristää tuohon. Tarvittaessa voi säätää vaikka takaisin alkuperäiseksi, taikka jotain siltä väliltä mutta maksimiasennossaan tuo on hyvä. Tuollein tulee about 30% lyhyemmät välit.


-
- -
- Viestit: 63
- Liittynyt: 17.2.2010 10:58
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa