omasta hajonnu:
startti : 280 tkm
mietin vaan millon esim laturi, kytkin yms. saapuu päätepysäkille. nyt menossa 316 tkm.
Että postatkaa käyttökokemuksia 1.9 tdi 66 kw koneisista henkilömallin kopeissa..
Galluppia: osien kesto-km = 1.9 tdi 66kw
Valvoja: ffp jäsenet
Ihan turha noita on vertailla kun jokainen on yksilö. Eikä ainakaan kannata menettää yöuniansa sen perusteella että jollakulla joku palikka kesti 150tkm kun taas jollain muulla 350tkm. Käsittelee asiat sitä mukaa kun ne ajankohtaiseksi tulee eikä murehdi turhia, mikään ei kuitenkaan kestä ikuisesti :)
-
- -
Kyllä se auton kesto on enemmän käyttäjästä kiinni kuin autoyksilöstä. Itse en oikein usko noihin yksilöjuttuihin autojen kohdalla, ellei kyseessä ole sitten kastunut tai jotenkin muuten vaurioitunut auto tai selkeä valmistusvirhe jonkun osan kohdalla. Esim. toisilla kerää talvella vettä cooleriin ja toisilla ei, toisilla katkeilee tai hapettuu sähköjohdot ja liittimet paikasta x, toisilla ei, toisilla ruostuu jne... Käyttäjästä ja pidosta kiinni, ei autoyksilöstä.
Ilmeisesti syytä tarkentaa aiemmin käyttämääni sanaa "yksilö". Jokainen käytetty auto on omanlaisensa yksilö käyttäjiensä ja historiansa mukaan. Toki minimaallinen vaikutus kokonaisuuteen on myös valmistustoleransseilla, raaka-aine erien eroavaisuuksilla yms asioilla joita ei voi tietää eikä ennustaa.
Mä näkisin että yksilö on tässä yhteydessä se kokonaisuus ja nimenomaan vain ja ainoastaan siitä yksilöstä kaikki on kiinni ;)
Mä näkisin että yksilö on tässä yhteydessä se kokonaisuus ja nimenomaan vain ja ainoastaan siitä yksilöstä kaikki on kiinni ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”