Eli haitariosa on hajonnut siitä heti turbon jälkeen.
Näyttäis olevan yhtä pakettia turbon laipalta aina ekaan kattiin? asti. Onko noita haitariosia joku jollain korjaillut vai meneekö koko putkiston etuosa uusiksi? Motonetista en löytänyt sopivaa osaa.
passat tdi 74kw-01 pakoputki rikki turbolta
Valvoja: ffp jäsenet
Veikkaisin vaan huonoa tuuria. Vai voisko olla, että vähä hitsattu väärään kulmaan uus joustoputki ja kangennut vaan itsensä rikki. Kulmamitalla oma meni kohtuu suoraan kiinni, vaikka ei kauheen tarkka sen kulman kans tarvinnu olla, kun tila anto hieman myötä. Auton jäykkyys ei ainakaa omaani ole rikkonut, vaikka haitariosan siihen pelkästään vaihdoinkin.
EDIT: On sillä 20tkm ainaki sen jälkeen posooteltu eteenpäin..

EDIT: On sillä 20tkm ainaki sen jälkeen posooteltu eteenpäin..
No niin. Suunnittelin jos yrittäis tällä kertaa vaihtaa ton haitariosan itse. Onnistuuko tollasen putken hitsaminen täytelanka migillä?esim: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=78-9663 ja tolla 0.9m langalla? Joskus aikoinani olen kyllä hitsaillut vanhaan autooni rosterivaimentimen, mutta siitäkin on aikaa n.15 vuotta ja laitteetkin oli tuolloin kunnolliset..
Viime kerralla en motonetista löytänyt sopivan kokoista haitaria. Oliskos hyviä vinkkejä mistä löytäis? Nyt tulee kaikki pakokaasut ohjaamoon kun toi sisäilman suodatinkin on tossa poikenneen kohdan vieressä:)
Viime kerralla en motonetista löytänyt sopivan kokoista haitaria. Oliskos hyviä vinkkejä mistä löytäis? Nyt tulee kaikki pakokaasut ohjaamoon kun toi sisäilman suodatinkin on tossa poikenneen kohdan vieressä:)
Noh, ei tuo motonetin pätkä ollu itelläkään jämpti, muistaakseni heitti yli 5cm yli (Kuten kuvastaki näkyy). Downpipestä mutkan puolelta vähä palaa pois ja joustoputken "kulmasta" hieman pyöristystä, koska jouston pitää vielä mahtuakki suoraan siihen.
Migillä ei muistaakseni onnistu, kun se räkii vaan siihen valulaippaan (joustoputkeen tarttui kylläkin). Puikolla mielestäni onnistu hienosti.
Migillä ei muistaakseni onnistu, kun se räkii vaan siihen valulaippaan (joustoputkeen tarttui kylläkin). Puikolla mielestäni onnistu hienosti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa