Isompi turbo?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Riksu2010
-
Viestit: 12
Liittynyt: 23.10.2010 9:29

Isompi turbo?

ViestiKirjoittaja Riksu2010 » 23.10.2010 9:32

Elikkä kyseessä olisi volkswagen golf 3 1.9TDI. Mikä isompi turbo passaisi vakion tilalle ilman mitään muutostöitä?

A.Leskelä
-
Viestit: 54
Liittynyt: 14.1.2009 18:34

ViestiKirjoittaja A.Leskelä » 23.10.2010 11:09

Fail..Ei näin..

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 23.10.2010 11:25

Jeps, noilla tiedoilla ei oikein voi auttaa...

Riksu2010
-
Viestit: 12
Liittynyt: 23.10.2010 9:29

ViestiKirjoittaja Riksu2010 » 23.10.2010 12:09

Mitäs tietoja tarvis?

tumpu
-
Viestit: 104
Liittynyt: 24.6.2009 9:43

ViestiKirjoittaja tumpu » 23.10.2010 12:30

Kone lienee ainaki AHU...

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 23.10.2010 12:36

eikö se vois olla 1Z myös? Mutta hybridi ahdinta kyselet finturbolta mutta sekään ei ole ihan ilman muutostöitä

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 23.10.2010 12:36

^
Riksu2010
uusi tulokas

Volkswagen golf 3 1.9TDI Ahu

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 23.10.2010 12:48

sehän ihan riippuu minkälaisiin koteloihin tehdään tuo hybridi. kyllä se jos vakioihin tekee niin ei tarvitse mitään muutoksia

Riksu2010
-
Viestit: 12
Liittynyt: 23.10.2010 9:29

ViestiKirjoittaja Riksu2010 » 23.10.2010 14:40

Joo ahun moottori on paikoillaan.

Riksu2010
-
Viestit: 12
Liittynyt: 23.10.2010 9:29

ViestiKirjoittaja Riksu2010 » 23.10.2010 21:41

Onko muita ehdotuksia kuin tuo yksi ahdin?

A.Leskelä
-
Viestit: 54
Liittynyt: 14.1.2009 18:34

ViestiKirjoittaja A.Leskelä » 24.10.2010 11:05

Holset hx 55.

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 24.10.2010 16:13

Edellinen postaus on todellakin fail, kuten alussa jo todettiin. Komppaan eeroa, että jos ilman muutostöitä haluaa vähä isomman ahtimen, niin vakion kuoriin isommat siivet on oikea ratkaisu.

A.Leskelä
-
Viestit: 54
Liittynyt: 14.1.2009 18:34

ViestiKirjoittaja A.Leskelä » 24.10.2010 16:58

Diffas,

Etkö huomannut yhtänä sarkasmia postauksessani?

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 25.10.2010 6:29

Tai hommaa niitä 1.9TDI 110hp, 130hp tai 150hp osia ja laittelee niitä paikalleen ilman sen kummempia muutostöitä. Kyllä minä ainakin tekisin tuosta heti alkuunsa VNT:n, sen verran väännökkäämmän koneen sillä saa.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 25.10.2010 9:54

Onko muita ehdotuksia kuin tuo yksi ahdin?

Toinen vakion perään :)

terhakka
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.1.2009 17:50

Isommasta turbosta..

ViestiKirjoittaja terhakka » 3.11.2010 18:49

Laatikossa odottaa uusi vnt ahdin. Kuulemma sisukset niin isot kuin alkuperäisiin kuoriin vaan saa mahdutettua. Auto on menossa pajalle turbon vaihtoon viikon päästä.

Tarviiko tehdä muuta (tehon lisäykseksi) kuin vaihtaa tuo väsynyt ja valskaava turbo tuohon uuteen isompaan? Autoon on jo vanhan turbon aikana tehty obd virityksiä viime kesänä.

Kiitos niille jotka kommentoivat.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 3.11.2010 18:53

Downpipe...

Myöhemmin sitten cooleri.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 3.11.2010 18:56

Pakosarja, öljyputket, n75 ja softa

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 6.11.2010 11:57

Terhakka, riippuu mihinkä tuota ahdinta olet laittamassa?

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 6.11.2010 12:24

Jos terhakan edellisistä viesteistä voi jotain päätellä, niin kyseessä lienee 3bg passatti. Eli ei kun uutta turboa kehiin, muistaa vaan säätää rajoitinruuvin ja vnt mekanismin oikeaan mittaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa