Eli vois olla tiedossa kkk k24 ahdin ja olen kuullu että se passais heittämällä 1,9 dt koneeseen? Mut nyt tarvis saada varmaa tietoa että passaako 1,9 aaz eko td koneeseen jossa on egr (pois käytöstä) ja ahdonalainen syöttö pumppu ja auto on golf -98?
Ahdin ilmeisesti peräisin rs4 Audista.
käykö kkk k24 aaz eko td
Valvoja: ffp jäsenet
jatkampa tästä keskustelua..
Olenko käsittänyt aivan väärin foorumia lukiessani, että joissain 1.6td on garrettin t3 puhallin vakiona?
Itselläni olisi 1.9td, mekaanin aaz siis, joka kaipailis isompaa puhallinta, vakiona taitaapi olla tuo kkk k14.
Eli jos löydän 1.6td jossa tuo garrettin t3 on ollut kiinni niin siitä pakosarja menee suoraan 1.9td kiinni! Entä downpipen kiinnitys, vai onko vakio dpeestä mihinkään muuten muunneltulla putkistolla (2.5'' rööriä yhdellä läpivirtausvaimentimella)?
Ei pitäis pakopaineiden ainakaan nousta tuolla kokoonpanolla liian suureksi?
Olenko käsittänyt aivan väärin foorumia lukiessani, että joissain 1.6td on garrettin t3 puhallin vakiona?
Itselläni olisi 1.9td, mekaanin aaz siis, joka kaipailis isompaa puhallinta, vakiona taitaapi olla tuo kkk k14.
Eli jos löydän 1.6td jossa tuo garrettin t3 on ollut kiinni niin siitä pakosarja menee suoraan 1.9td kiinni! Entä downpipen kiinnitys, vai onko vakio dpeestä mihinkään muuten muunneltulla putkistolla (2.5'' rööriä yhdellä läpivirtausvaimentimella)?
Ei pitäis pakopaineiden ainakaan nousta tuolla kokoonpanolla liian suureksi?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa