onko näissä joku ajonesto homma vakiona vai missähän piilee vika.. auton edellinen syöttöpumppu tuli tiensä päähän ja siihen vaihdettiin vastaava uuskäytetty pummpu..
merkit kohilleen ja suutin putket löyhälle ja starttaamaan mut auto ei yrittäkkään käyntiin ja ei kyllä dieseliäkään lennä suutinputkista..!?!?!?
mistähän lähtis arvotusta ratkomaan.. ku tankissakin on 15-20litraa dieseliä...
vw vento 1.9TD -97 EI KÄYNNISTY
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä siinä ajonesto pitäisi olla. Kaksi vaihtoehtoa enshätään: Uusi pumppu käsittääkseni pitäisi sopeuttaa tai ottaa vanhasta ajonestomokkula uuteen tai sitten vain otat pois koko ajoneston, pitäisi olla foorumilla siitäkin informaatiota riittämiin? Varmaksi en sano, koska en ole noiden td vehkeiden kanssa pelannut.
kokeile aukasta yhden suuttimen päältä suutinputki ja toinen starttaamaan ja katso tuleeko löpöä. jos ei tarkista se että tuleeko sammutin solenoidille virta joka siis on ajonestömötikän sisällä jos sellainen kerta on? jos virta tulee eikä löpöä näy niin kannattaa vaikka käyttää semmosta veneen tankin käsipumppua diesel suodattimen - syötttöpumpun välillä ja vähän pumppailla. Jos päädyt hajottamaan ajonestomötikän pois pelistä niin ei muutakun joku taltta ja vasara kouraan ja moukaroimaan se kikkare pois kunnes alta paljastuu sammutin solenoidi. sitten vaan sammutinsolenoidista tulevaan yhteen johtoon kiinni se johto mihin tulee virta(niistä kahdesta mitkä tulivat siihen ajonestomötikkään ennen sen hajottamista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa