Mitäköhän vikaa vois olla kun painaa kaasua, niinku pedaali pohjaan niin autohan tottakai rullaa mutta jos ajaa ESIM. motarilla 80 tai hiljempaa ja painaa kaasun "pohjaan" niin kierrokset nousee about 100-500 kierrosta??? ja sitten taas 2 sekunnin kuluttuu laskee taas normaaliin kierroksiin! ihan sama kun olis jalka kytkimen päällä, mutta kun ei oo??
että ihan kun kytkin liukuu? mutta kun vaihdelaatikko on se vahvistettu ja se on ihan kunnossa ja ei kytkimessä pitäis olla mitään vikaa kun se on ollu auki vähän aikaa sitten??
NIIN MIKÄ VOIS OLLA VIKAA??? onks kellää ollu samaa???
VW Golf 1.9 TDI PD, Kytkin hätä???
Valvoja: ffp jäsenet
Hei, kirjoita rauhallisemmin ja käytä niitä pisteitä ja kysymysmerkkejä ripotellen tasaisesti eikä kaikkia peräjälkeen pitkän tarinan jälkeen. Neljä kertaa luin ennenkuin ymmärsin asiasta jotain(arvaas moniko lukee edes toista kertaa). Ei täällä mitään täydellistä tekstiä tarvitse suoltaa, kunhan jotain koulusta opittua edes käytettäisiin hyväksi.
Kytkinhän sulla siis luistaa, sehän on selvä. Olettaen vieläpä, että kierroksilla jossa huippuväännöt saadaan koneesta ulos (1800-2400). Koneessa liikaa voimaa tai kytkimesi kaipaa huoltoa. Käytä pienempiä vaihteita kiihdyttämiseen maantiellä niin et hiero sitä levyä ihan rikki hetkessä.
Kytkinhän sulla siis luistaa, sehän on selvä. Olettaen vieläpä, että kierroksilla jossa huippuväännöt saadaan koneesta ulos (1800-2400). Koneessa liikaa voimaa tai kytkimesi kaipaa huoltoa. Käytä pienempiä vaihteita kiihdyttämiseen maantiellä niin et hiero sitä levyä ihan rikki hetkessä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa