Nyt pitäis tehdä 120tkm huolto ja siinä yhteydessä vaihtaa mm polttoainesuodatin. Onko tuossa jotakin kommervenkkejä että täytyy imeä paluuletkusta järjestelmä täyteet tms vai meneekö pelkän patruunan vaihdolla?
Minkälainen neliveto tämmösessä on. Onko tässä oikea jatkuva veto joka pyörään vai onko tämäkin jokin wanna be systeemi? Auto on siis 07 mallinen A4 Audi. Täältä kyselen kun tuolla audiforumilla on enemmänkin keskitytty pitsinnypläykseen eikä siellä tekniikka tunnu kovin korkealle tasolle ketään kiinostavan.
2.0 170hp muutama huoltokyssäri
Valvoja: ffp jäsenet
Eipä siinä ihmeempiä, vanha suodatin pois ja uutta tilalle. Täyttö onnistuu polttonesteen siirtopumpulla kun käyttää virtoja päällä reilut kymmenen kertaa ja antaa olla aina jokusen sekunnin päällä.
Neliveto on Audin pitkittäismoottorisissa täysin mekaanisesti Torsen-keskitasauspyörästöllä toteutettu kunnon neliveto eikä mikään sähköhärpätin.
Neliveto on Audin pitkittäismoottorisissa täysin mekaanisesti Torsen-keskitasauspyörästöllä toteutettu kunnon neliveto eikä mikään sähköhärpätin.
Täältä kyselen kun tuolla audiforumilla on enemmänkin keskitytty pitsinnypläykseen eikä siellä tekniikka tunnu kovin korkealle tasolle ketään kiinostavan.
Enemmän siellä on tietoa audeista kun täällä, pitää vain käyttää sitä maagista "hakua".
Ja ei sähkönelivedossa ole mitään pahaa, ehkä se ei VAG-konsernissa ole parhaasta päästä, mutta osalla merkeistä on ihan toimivia toteutuksia.
kiitos. Ajattelin vaan kun on peloteltu noista piezo suuttimista että ovat hyvinkin arkoja. Onko tämä keksintö sitten jatkuva neliveto esim tasaisessa matkavauhdissa. Vai meneekö se päälle tarpeen mukaan...noo kai nämä tästä selviää kun talvi saadaan. Virityspotentiaalia ei oikeen kuulostaisi olevan. Ajattelin että täm 170 versio olis valmiiksi riittävän pirteä mutta mitäpä hulluja.
Lisätietoa Torsenista
Audisi neliveto on toteutettu torsen-tasauspyörästyöllä ja on jatkuva. Etu- ja taka-akseli vetää siis myös tasaisessa ajossa.
PA-suodattimen vaihto ei vaadi muuta kun vanha pois, uusi tilalle ja virrat päälle-pois muutaman kerran, että siirtopumppu täyttää mahdollisesti tyhjentyneet putket.[/url]
Audisi neliveto on toteutettu torsen-tasauspyörästyöllä ja on jatkuva. Etu- ja taka-akseli vetää siis myös tasaisessa ajossa.
PA-suodattimen vaihto ei vaadi muuta kun vanha pois, uusi tilalle ja virrat päälle-pois muutaman kerran, että siirtopumppu täyttää mahdollisesti tyhjentyneet putket.[/url]
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa