mikä kone mahtaa olla 1.9tdi 74kw vm03 borassa

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jonn377
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.10.2010 17:26

mikä kone mahtaa olla 1.9tdi 74kw vm03 borassa

ViestiKirjoittaja jonn377 » 10.10.2010 20:05

Elikä pitäis tietää nyt et onko pumppari vai mikä kun en ole itse saanut selvitettyä sitä. Kyselyn syy on se että oisi tarkotus saada selville et mitä kaikkea tarvitsen kun vaihdan isomman ahtimen. Eli nyt enemmän volkkarienkaa ahertaneet ja virittäneet niin vinkit neuvot ois erittäin tärkeitä. Minkä kytkimen porukka on laittanut kun on virittänyt.

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 10.10.2010 20:13

Huoltokirjan ekalla sivulla ja ainakin takakontin pohjassa, maton alla on tarra josta moottorikoodi selviää. Pumppari jokatapauksessa. Voi olla ATD muistaakseni ainakin. Lienee 5 vaihteinen, eli pienemmällä kytkimellä joten kova vp, Sachs Race asetelma ja VR6 levy lienee toimiva ja järkevän hintainen ratkaisu.

jonn377
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.10.2010 17:26

ViestiKirjoittaja jonn377 » 10.10.2010 20:22

tosta alkuperäisestä viestistä jäi puuttumaan että mitä ahdita kannattaa lähtee ettii. kkk ei kuulemma käy kun on poikittais kone. Nykyinen on siis se garretin gt15

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 10.10.2010 21:34

Kannattaa ostaa PD150 koneesta tuttu GT1749VB. Se riittää hyvinkin tuonne 180hv tehoille.

jonn377
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.10.2010 17:26

ViestiKirjoittaja jonn377 » 10.10.2010 21:46

GT1749VB, 150PD suuttimet, kova vauhtis, Saschin SRE-asetelma ja levy sekä osaavan tekijän softa. +200/+450 :)

tollaset tipsit tuli kaverin kaverilt et vissiin noita hakemaan jostain et jos jostain löytyy noit osii niin tarjoilkaas mullepäin :D

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 10.10.2010 22:25

Aika tiukille menee 200hv VB:llä, on se niin onnettoman kokonen pilleri.

veksu
-
Viestit: 609
Liittynyt: 23.7.2003 10:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja veksu » 11.10.2010 8:42

eihän se PD150 kovin kummoinen ole mutta pesee sitli PD100 ahtimen heittämällä.

ATD:ssa positiivista oli että että ARL ahdin menee suorilta paikalleen ainoa muutos on että saapi letkut kiinni. toki imusatsi, cooleri yms olis hyvä saada paremmat jos voimaa alkaa tekeen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa