rupespa auto syömään öljyä paljon.. vuotoja ei ole, tumpruttaa Harmaa valkoista/ joskus myös sinertävää savua putkesta.. ihan pelkällä tyhjäkäynnillä. kaasua antaa niin valkoista jonka jälkeen enenmmän kaasuttaa niin antaa normaalia mustahtavaa pakokaasua.
alkaa toivo loppua auton kanssa. juuri kaikki vuoto kohdat mistä öljyä puski on korjattu. öljyä tuntuu menevän sille 400-600 km tai alle 4 litraa
toinen vika kun ajaa moottorin lämpimäksi. ei auto suostu käynnistymään vähään aikaan näin kovilla helteillä. voisko lämpötilan anturi tai sit tämä mangneettiventtiili? auto on reilu 400 tkm ajteeu mutta huolettu. tattsita vain jos joku tietäs missä vika :)
1.9 td vento öljynsyönti/käynnistys ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
nyt taisi löytyä vika tähän öljyn syontiin.. turbo tuntui olevan jo aikalailla rikki.. välystä ainakin siitä tapistä kokeillen oli.. nyt uutta turboa etsimään. haluasin kysellä, jos isompaa turboa haluaisin niin mikä käy suoraan tohon alkuperäisen kiinnityksen kanssa? muutenkun toi orkkis.. ja onko kyseinen turbo 3 vai 4 pultilla kiinni? ja käykä minkävehkeen pakosarja ja turbo kyseiseen autoon? minulla ei mitään tietoja tällä hetkellä.. pari turboa tarjolla 4 pultin kiinnityksellä.. toivottavasti öljyn syönti ja savutus loppuu turbon vihdon jälkeen. jha voiko jos huohotin on tukossa niin vaikuttaa tohon syöntiin? :(
kiitoksia vain jos tulisi apua noista turbo vaihto ehdoista.
EDIT: nyt tuli tietoa turbosta mahtaako käydä miten garretin gt 17?
kiitoksia vain jos tulisi apua noista turbo vaihto ehdoista.
EDIT: nyt tuli tietoa turbosta mahtaako käydä miten garretin gt 17?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa