transporter t5 . Vaahto öljyn täyttö korkissa

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

igge
-
Viestit: 73
Liittynyt: 31.8.2006 13:11

transporter t5 . Vaahto öljyn täyttö korkissa

ViestiKirjoittaja igge » 14.6.2010 8:46

Nyt kaikki katsomaan omasta t5:sta onko korkki harmaassa kanahkassa .On kuulemma normaalia kyseiselle autolle . ilmeisesti 2.5tdi. Mitä mieltä arvon raati on.

tex102
-
Viestit: 70
Liittynyt: 25.1.2009 14:31

ViestiKirjoittaja tex102 » 14.6.2010 12:18

Pitäisköhän koputtaa puuta, kun omassa kulkineessa en tuota ole havainnut (vielä). Eikös tuo ole merkki siitä että kosteutta on liikaa öljyn seassa ja voisi viitata vaikka vesipumppuvikaan.

igge
-
Viestit: 73
Liittynyt: 31.8.2006 13:11

ViestiKirjoittaja igge » 14.6.2010 12:51

kysymykseni johtuu siittä , että autoliikkeessä myynnissä olevassa autossa on vaahtoa ja he väittävät , että ei se haittaa mitään , koska näissä on kaikissa. Pitääkö paikkaa ?

Itse kyllä epäilen

sepi86
-
Viestit: 192
Liittynyt: 20.11.2006 13:58

ViestiKirjoittaja sepi86 » 14.6.2010 13:12

olen kuullut että autolle sopimaton öljynlaatu tekisi tuota. tiedä sitten.....

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 14.6.2010 14:10

Katselitko jäähdytysnestettä missä kuosissa se on?

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 14.6.2010 14:32

Golffissa on havaittavissa tuommosta ominaisuutta. Oliskohan syypäänä käyrä muoviputki jolla korkki on nostettu venakopan tasolta ylemmäs suojamuovien päälle.

mla
-
Viestit: 617
Liittynyt: 7.12.2003 21:23

ViestiKirjoittaja mla » 14.6.2010 17:48

Jos se on beigen väristä limamaista töhnää niin se on normaalia ollut kaikissa Volkkareissa joita olen omistanut. Tulee kylmällä säällä sitä erityisesti.
T5:ia itsellä ollut kolme ja kaikki tuota tekivät - huolto käytti siitä nimitystä 'lima'.

rotfl
-
Viestit: 58
Liittynyt: 7.11.2009 16:14

ViestiKirjoittaja rotfl » 14.6.2010 22:38

Eikös tuota tule kun auto seisoo tarpeeksi kauan, vähän kosteutta öljyn seassa vain. Haihtuu kyllä kun ajaa öljyt kunnolla kuumaksi.

tapu87
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 19.6.2010 9:02

ViestiKirjoittaja tapu87 » 19.6.2010 10:18

jos ei nestettä ole hävinny niin ei kannata huolestua, ja jos se on sellasta kahvin ruskeeta niin se on normaalia, jos vesipumppu vikaa niin sitä mömmöä on paljon enemmän ja se on vaaleampaa.

aari
-
Viestit: 42
Liittynyt: 16.10.2008 16:06

ViestiKirjoittaja aari » 19.6.2010 20:43

Kyllä ainakin Germanian voorumeiden perusteella on vesipumppu 95% varmuudella korkannut. Uudemmat pumput on muovisella siivellä. Vanhoissa metallinen, joka "katoaa" ajan myötä. Jäähdytysjärjestelmän koeponnistuksella ei vika selviä. Vuotaa vedet öljyn sekaan. Ei ainakaan näin kesällä pitäis olla yhtään capuccinoa korkissa.

igge
-
Viestit: 73
Liittynyt: 31.8.2006 13:11

ViestiKirjoittaja igge » 21.6.2010 7:12

tuopa selittää että miksi uudemmissa ei ole vaahtoa. Mulla ei ainakaan missään autossa ole vaahtoa ollut jos kone on kunnossa . Tosin yhtään t5:sta ei ole mulla ollut :-)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa