Eli mikä vois olla vikana kun kiihtyy niinkun mopoauto? Talvella vaihdettu ahtopaineensäädin koska tehot katosivat kun kiihdytti rivakasti. Nyt tehot ovat jatkuvasti pois. Vaihdoin jo ilmanpuhdistimen joka oli jo ihan paskanen, mutta ei apua. Ilmamassamittarin johdon irroitin, mutta ei ollut mitään vaikutusta kulkuun, eikös pitäisi olla? Vikakoodeiksi tulee seuraavaa:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 31 - VW Passat B3
Scan: 01,02,03,08,15
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 028 906 021 GK
Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1445
Coding: 00002
Shop #: WSC 00140
2 Faults Found:
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
04-00 - Mechanical Malfunction
00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A
Eli mikäköhän tuo fuel shut-off valve on? Ja olisko siinä sitten vika?
Passat 1.9 TDi AHU Ei kiihdy
Valvoja: ffp jäsenet
Niin joo ja auto ryntää käynnistäessä kierrokset tuonne 2000rpm/min ja siite sitten tyhjäkäynnille. Selailin foorumia ja löytyi tälläistä http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... =fuel+shut
Missäköhän tuo venttiili sijaitsee AHU koneessa?
Missäköhän tuo venttiili sijaitsee AHU koneessa?
Venttiili on syöttöpumpussa, sellanen mötikkä mihin menee 1 johto kiinni. Aukee n. 22-24mm avaimella muistaakseni, Itellä oli juurikin sama vika omassa passatissa ja otin vaan venttiilin irti ja liottelin/putsailin sen ja nollasin vikakoodin taas on toiminu n.2vuotta. Siinä venttiilissä on jousi ja pieni mäntä, ei kannata tiputella jos avaa :-)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa