Nyt on alkanut vähän vistottamaan tuo lisääntynyt savutus (tai no, ainahan sitä on hiukan tullut... ) Lisäksi moottoria sammutettaessa tuntuu kuin yksi suutin vielä rykäisisi viimeiset tipat johonkin sylinteriin ja moottori hytkähtää jännästi, eli ei ikäänkuin sammu laakista.
Jotenkin on sellainen tunne, että vanhat kunnon ranskan racet voisivat alkaa olla ehtoopuolella! Onhan niillä toki 50-60 tkm jo tyrkätty menemäänkin.
Voisivatko Ultime2 -kärjet, joista joissakin keskusteluissa on mainintoja ollut, olla sopiva vaihtoehto korvaamaan racet? Lisätehoja ei välttämättä ole tarkoitus hakea, tuolla VB-ahtimella kun ei kuitenkaan ihan mahdottomiin päästä. Tietty ahtimen voisi toki päivittää jossakin vaiheessa esim hybridiin, mutta ei juuri suurempaan, koska auto kuitenkin olisi tarkoitus pitää käyttiksenä. Melko hyvin tuolla kuitenkin kerkeää nytkin...
Race520 vs. Ultime2?
Valvoja: ffp jäsenet
Tuo sammutinläppä täytyy tarkistaa. Tämä sammuttamisilmiö tuli esiin selvemmin kun tulppasin egr:n talven jäljiltä. Ihmeen paljon kerääntyy talven aikana mättöä imusarjaan nimittäin...
Voisihan nuo suuttimet käyttää irti ja vaikka käydä testaamassa ruiskutuskuvion ja avauspaineet. Nämähän on rakennettu ihan vakio avautumispaineen mukaan, ja ihan hyvin ovat pelanneet. Tiedä sitten kannattaako avautumispaineita nostaa?
Eli tuo Ultime2 olisi siis parannettu versio?
Voisihan nuo suuttimet käyttää irti ja vaikka käydä testaamassa ruiskutuskuvion ja avauspaineet. Nämähän on rakennettu ihan vakio avautumispaineen mukaan, ja ihan hyvin ovat pelanneet. Tiedä sitten kannattaako avautumispaineita nostaa?
Eli tuo Ultime2 olisi siis parannettu versio?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa