tuommoista päivitystä olisi tarkoitus tehdä lähiaikoina mutta miten ajoneston kanssa pitäisi tehdä kun uudessa pumpussa ei sitä ole, tarviiko se huomioida jotenkin?
aiemmin on piristetty kantta ja nokka vaihdettu hieman rajumpaan sekä egr tulpattu imusarjan puolen laipasta.
polo -96 AEF syöttöpumpun vaihto lucas -->bosch
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic ... o+boschiin
Käy noilla sivuilla ja hakua tai kysy.
Ei ajonesto pakollinen, ja päästöarvot noin vanhassa ei varmaankaan ongelma?
Käy noilla sivuilla ja hakua tai kysy.
Ei ajonesto pakollinen, ja päästöarvot noin vanhassa ei varmaankaan ongelma?
homma aloitettu
ei aivan bolt on homma, pumpun kiinnitykset erilaiset, hihnapyörän kiinnitys eri, lucaksessa piuhoja menee 4 eri paikkaan ja boschissa vaan se 1kpl. vaikuttaa synkältä, homma jatkuu myöhemmin tänään kun osia tulee lisää.
Pumpun kiinnikkeeksi käy melkeen mikä vaan boschilaisen kiinnike. Ja hihnapyöräksi boschilaisen pumppua vastaava 1,6 tai 1,9 pyörä. Eroja ei kyllä tullut itse ajateltuakaan, AEF juuri menossa Audin keulalle. Kiinnikkeeksi tuli tässä tapauksessa purku AFN kiinnike ja pumppuna 1,6/1,9/toyota osista kasattu. Kattelet vaan lucakselle menevästä johtosarjasta johdon mihin tulee virtaa kun avaimesta vääntää virrat päälle.
savut saatu pihalle
oli vähän ilmauksen kanssa murheita mutta
saatiinhan se sitten tulille aki-76 avustuksella.
musta johto oli virtalukon virta autodatan kaavion mukaan tulkittuna joka nyt jäi vain käyttöön.
saatiinhan se sitten tulille aki-76 avustuksella.
musta johto oli virtalukon virta autodatan kaavion mukaan tulkittuna joka nyt jäi vain käyttöön.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa