1.9 tdi AGR
Valvoja: ffp jäsenet
1.9 tdi AGR
Juu elikkäs itellä 97 vuosimallin a3 audi agr koneella alun perin 90hv ja autossa on joku lastu kiinni en tiedä mikä mutta 132hp ja 317Nm teholukemat mutta ei silti tunnu menevän mihinkään, siis mikä vikana. Olen jo tutkinut/korjannut seuraavat:
-Painekotelo
-Egr
-Ilmamassa tai määrä en muista kumpi se oli
-Ahdin kunnossa
-Alipaineletkut
-Ahtoputket
-Pakosarja ja pakoputki
Mitään vika koodeja ei tule missään vaiheessa(käytetty boch testeriä) mutta ei mene noille teho lukemille mihinkään. Noilla teholukemillahan auton pitäisi melkein lentää. Mitä tapahtuu jos ahtoja nostaa tuolla testerillä? nostaako se samalla syöttöä?
Paljon agr:än vakio fööni kestää ahtoja tai paljon siellä saa olla että kestää varmuudella? Ja paljon siellä pitäisi vakiona olla?
Mitä voi tehdä koneelle että sen saa kulkemaan mutta kohtuus kaikessa eli ei saisi tulla kauheita maksamaan.
Kiitos valmiiksi mahdollisista vastauksista.
-Painekotelo
-Egr
-Ilmamassa tai määrä en muista kumpi se oli
-Ahdin kunnossa
-Alipaineletkut
-Ahtoputket
-Pakosarja ja pakoputki
Mitään vika koodeja ei tule missään vaiheessa(käytetty boch testeriä) mutta ei mene noille teho lukemille mihinkään. Noilla teholukemillahan auton pitäisi melkein lentää. Mitä tapahtuu jos ahtoja nostaa tuolla testerillä? nostaako se samalla syöttöä?
Paljon agr:än vakio fööni kestää ahtoja tai paljon siellä saa olla että kestää varmuudella? Ja paljon siellä pitäisi vakiona olla?
Mitä voi tehdä koneelle että sen saa kulkemaan mutta kohtuus kaikessa eli ei saisi tulla kauheita maksamaan.
Kiitos valmiiksi mahdollisista vastauksista.
Suuttimet ilmeisesti vaihdettu kokoo isompiin mutta varmaa tietoo ei ole, koska itse en ole autolle tehnyt tämän viritys asian eteen mitään. Entinen omistaja antoi penkki paperit ja kuitit mutta näyttävät niin ihmeellisiltä kun ei lue missään vääntö käyrää, eikä muutenkaan mitään muutakuin hevosvoimat 132ps ihan ihmeellinen paperi. Ja ahtoja pitäisi paperin mukaan olla 1.2 bar, kaverin bochin testerillä tyhjä käynnillä ahtoja oli 1012, en muista yksikköä tarkemmin muutakuin, jotain pascaleita se oli, ja ajossa nousi 1321 ylimmillään. Saisiko noista ahdoista tietoo, että onko auto vakio kuosissa vai ei?
Jos sais selvää että paljo toi fööni kestää ahtoja ja paljo siellä pitäisi vakiona olla, niin auttaisi paljon asian kanssa. Ja onko kellään kokemuksia tuosta boschin testeristä että nostaako se samalla syöttöä kun se nostaa ahtoja?
Kiitosksia jo tulleista ja mahdollisesti tulevista vastauksista.
Jos sais selvää että paljo toi fööni kestää ahtoja ja paljo siellä pitäisi vakiona olla, niin auttaisi paljon asian kanssa. Ja onko kellään kokemuksia tuosta boschin testeristä että nostaako se samalla syöttöä kun se nostaa ahtoja?
Kiitosksia jo tulleista ja mahdollisesti tulevista vastauksista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa