auto on 2.4 diesel t4. ja kysymys on; kuuluuko vaihteiston sisällä olevan peruutusvaihteen siirtäjä raudan olla taivutettu suoraan kulmaan? kun itsellä on kaksi irrallaan olevaa siirtäjää ja kummassakaan ei ole mutta molemmissa on kuitenkin eri kulmassa taivutus?
eipä ollut kauhean selvä kysymys, mutta jos joku on laatikkoa avannut tietää varmasti mitä tarkoitan.
ja toinen samaan syssyyn. remontin alla olevassa laatikossa 5 vaihteen synkrojousi ahdistaa pahasti 5 vaihteen kytkentä ratasta. mielestäni pitäisi irrallaan saada käsipelissä työnnettyä 5 vaihde päälle helposti. mutta tuossa sen joutuu lyömään päälle ja silloin se kytkentäratas tavallaan jää jumiin sen synkrojousen päälle ja ei pääse liikkumaan synkrorattaan päältä pois. onko ollut samanalaisia ongelmia jollain? mitä uutta hommattava vai koko synkrojousi pois.
Kiitokset etukäteen sille joka jaksaa koko jutun kahlata lävitse ja vielä vastata.
transporterin vaihteensiirtäjä
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.tamgears.com
Tuolla kuvat ja osat,
neulalaakeri ja laakeriholkki 5-vaihteen ison hammaspyörän sisäreikään ovat vaihtaneet kun jumittaa??
Tuolla kuvat ja osat,
neulalaakeri ja laakeriholkki 5-vaihteen ison hammaspyörän sisäreikään ovat vaihtaneet kun jumittaa??
Viimeksi muokannut sa, 7.4.2010 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa