Jaa iltaa kansanvaunun omistajat!
Tarkoitus olisi purkaa autosta pois diesel-käyttöinen Eberi. Toimimaton ja pikaisen tutustumisen perusteella letkuihin laitettu sokeat päihin eli jotain probleema on ollut aikaisemminkin...
Mitäs kaikkea systeemiin pitäis kuulua? Ite vehjes oikean sisälokasuojan takaa tottakai, sekä kellolaite komentosillalta ja mielellään sen kaapeleita. Mitäs muuta?
Kiitos ja anteeks! :)
Pa-lämmitin irti
Valvoja: ffp jäsenet
Näitähän on vuosien varrella ollut useampi erilainen markkinoilla ja osaluettelo riippuu hieman mallista ja purkajan innosta, sillä uusimpiin saa johtosarjaa suoraan kaupasta eli ei maksa vaivaa purkaa vanhaa. Autosta riippuen myös polttoaineen otto on saatettu tehdä haaroittamalla, omalla ottoputkella tai käyttäen välisäiliötä.
e: asennusohjeesta on varmaan iloa, mikäli sellaista ei ole enää tallella, täältä löytyy muutama malliksi.
e: asennusohjeesta on varmaan iloa, mikäli sellaista ei ole enää tallella, täältä löytyy muutama malliksi.
Aika paljon riippuu myös kansanvaunun mallista, noita kun on sekä tehdasasenteisia, että jälkiasenteisia. Monissa tehdasasenteisissa on lämmitysyksikkö, pa-pumppu ja pakoputki yhdessä nipussa, jälkiasenteiset on useimmiten hajasijoitettuja. Pa-pumppu löytyy joissakin ensiasennusmalleissa tankin tienoilta.
Kellolaitettakin on ihan merkkikohtaisella sovituksella, vaikea sanoa, kun ei ole topikissa kansanvaunun mallia mainittu. Läheskään kaikissa tehdasasenteisissa kellolaitetta ei ole, koska lämmitin on ns. käytönaikainen (ei esilämmitysmahdollisuutta).
Jos vehkeessä on kellolaite (esilämmittävä malli), silloin löytyy vesikierrosta myös kiertovesipumppu. Kellottomissa ei ole, koska laite toimii vain auton käydessä ja auton oma vesipumppu toimii nesteen kierrättäjänä.
Kellolaitettakin on ihan merkkikohtaisella sovituksella, vaikea sanoa, kun ei ole topikissa kansanvaunun mallia mainittu. Läheskään kaikissa tehdasasenteisissa kellolaitetta ei ole, koska lämmitin on ns. käytönaikainen (ei esilämmitysmahdollisuutta).
Jos vehkeessä on kellolaite (esilämmittävä malli), silloin löytyy vesikierrosta myös kiertovesipumppu. Kellottomissa ei ole, koska laite toimii vain auton käydessä ja auton oma vesipumppu toimii nesteen kierrättäjänä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa