Luistaako pakkasilla?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Luistaako pakkasilla?
Luistaako kytkin pakkasilla?
mulla tuntuis valeo hieman lipsuvan vitosella.. tosin väännöstä ei ole aavistustakaan.
Aiemmin väänsi 320nm ja myöhemmin laitoin 11mm nestepään, niin luulis että tuli muutama nyyttoni on lisää.
mulla tuntuis valeo hieman lipsuvan vitosella.. tosin väännöstä ei ole aavistustakaan.
Aiemmin väänsi 320nm ja myöhemmin laitoin 11mm nestepään, niin luulis että tuli muutama nyyttoni on lisää.
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Kyllä Volga mukavasti pelittää. Taitaapi vaan jäädä kansi porttaamati omalta osaltani, kun pistin pirssin nettiautoon myyntiin. Kyllähän se mukavasti kulkee tuolla 220 hepalla ja 535Nm väännöllä, mutta tapana ei ole lopettaa kesken, kun kerran palikat riittäis pitemmällekkin...
Uusi rojektiauto onkin samanlainen bensaneliveto. Automaattilaatikko hieman rajottaa mahdollisuuksia, mutta eiköhän emäntä silläkin maitokauppaan kerkee...
Mikäli tuo tiisseli ei mene kaupaksi, menee kansi porttaukseen. Kesällä näytän sillä sitten ärrä Volgalle närhen munat vartilla.
Uusi rojektiauto onkin samanlainen bensaneliveto. Automaattilaatikko hieman rajottaa mahdollisuuksia, mutta eiköhän emäntä silläkin maitokauppaan kerkee...
Mikäli tuo tiisseli ei mene kaupaksi, menee kansi porttaukseen. Kesällä näytän sillä sitten ärrä Volgalle närhen munat vartilla.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Eikös se ole sama minkä merkin kanssa pelaa, kun on vaan tarpeeks tollo?
No, merkkiuskollista minusta tuskin saa tekemälläkään. Jos huono tuuri käy voin joutua Norsullakin vielä ajelemaan...
Ton osajutun olen huomannut noiden Volvojen kanssa, ja sama koskee Portteria. Tasan ei käy onnenlahjat, mutta kyllähän itsevarastettu omena on paremmanmakuinen kuin kaupasta ostettu.
No, merkkiuskollista minusta tuskin saa tekemälläkään. Jos huono tuuri käy voin joutua Norsullakin vielä ajelemaan...
Ton osajutun olen huomannut noiden Volvojen kanssa, ja sama koskee Portteria. Tasan ei käy onnenlahjat, mutta kyllähän itsevarastettu omena on paremmanmakuinen kuin kaupasta ostettu.
^:)
Alkuperäseen kymysykseen: luistaa. Hieman piristetyssä ex-tdi:ssä kytkytin luisteli pakkasilla hieman, mutta kun kelit lämpeni niin ei olleskaan. Ei vaikka olis kuinka riuhtonu. Nyt huomaa awdissa samaa luistelu-oiretta, vaikka bensaturbo q onkin. Saa nähä rauhottuuko lämpösemmillä keleillä vai meneekö kytkytin vaihtoon. Eikä tartte Trompin tai kenenkään muunkaan ottaa herneitä bensakeskustelusta, en aio siitä höpötellä sen enempää. ;)
Alkuperäseen kymysykseen: luistaa. Hieman piristetyssä ex-tdi:ssä kytkytin luisteli pakkasilla hieman, mutta kun kelit lämpeni niin ei olleskaan. Ei vaikka olis kuinka riuhtonu. Nyt huomaa awdissa samaa luistelu-oiretta, vaikka bensaturbo q onkin. Saa nähä rauhottuuko lämpösemmillä keleillä vai meneekö kytkytin vaihtoon. Eikä tartte Trompin tai kenenkään muunkaan ottaa herneitä bensakeskustelusta, en aio siitä höpötellä sen enempää. ;)
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 928
- Liittynyt: 31.7.2003 1:45
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
pakkaset lähti =)
luisto jäi =(
meneeköhän VR6 asetelma valeon levyyn ihan heittämällä?
toi kytkinlevy on aika uus.. tartteekohan sitä vaihtaa / onko se VR6 levy paremmin seostettu kuin valeon?
Nostin jo IQn 1.2-1.4 ajomukavuudenkin takia, kun vakionopeudensäätimen kanssa meinaa nyiskellä alamäessä.. siellä oli muuten 0.6-0.8IQ kun aloin nostamaan.
Luulis kyllä ettei tuolla ole vielä paljonkaan yli 400nm, kun on vakio softakin ja edellisen 320nm dyno reissun jälkeen on tullut vain B-mallin ahdin ja 11mm.
Jostain syystä alkoi IQ hieman vaeltelemaan sen jälkeen kun veihdettiin 11mm nestepää.
Onko muilla ollut vastaavia vaivoja?
luisto jäi =(
meneeköhän VR6 asetelma valeon levyyn ihan heittämällä?
toi kytkinlevy on aika uus.. tartteekohan sitä vaihtaa / onko se VR6 levy paremmin seostettu kuin valeon?
Nostin jo IQn 1.2-1.4 ajomukavuudenkin takia, kun vakionopeudensäätimen kanssa meinaa nyiskellä alamäessä.. siellä oli muuten 0.6-0.8IQ kun aloin nostamaan.
Luulis kyllä ettei tuolla ole vielä paljonkaan yli 400nm, kun on vakio softakin ja edellisen 320nm dyno reissun jälkeen on tullut vain B-mallin ahdin ja 11mm.
Jostain syystä alkoi IQ hieman vaeltelemaan sen jälkeen kun veihdettiin 11mm nestepää.
Onko muilla ollut vastaavia vaivoja?
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Mietinpähän että mikä levy/asetelma tuolle valeon vauhtipyörälle kannattaisi hankkia. Halvimmalla varmaan pääsisi jos hommaisi jousistetun sintterilevyn ja saisi sen pelaamaan tuon vakio asetelman kanssa yksiin. Toisaalta taas tuntumaltaan joku SREn massalevy+asetelma olisi mitä todennäköisimmin aavistuksen mielyttävämpi arkikäytössä. Ongelmana vaan on eri asetelmien yhteensopivuus tuolle valeon vauhtipyörälle. Onko kenelläkään tietoa mikä levy/asetelma siihen kannattaisi hommata?
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Tuskin tuo narina kytkimen luistamisesta tulee? Eiköhän sen luistamisen sitten tunne jos/kun kytkin tulee tiensä päähän. Eikä se varmaan ykkösvaihteella ihan ekana rupea oireilemaan. Sitten jos ykköselläkin luistaa, niin saattaa olla jo aika vaikea ajeltava. Tosin liikkeelle lähtiessähän sitä kytkimen luistamista tulee käytännössä aina halusi tai ei.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa