T4 vetoakselisto

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

T4Heebo
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.12.2009 15:48

T4 vetoakselisto

ViestiKirjoittaja T4Heebo » 6.12.2009 15:53

Noniin, elikkä ei kellään sattuis olemaan koneella jonkun näkösiä rähäytyskuvia tahi muita vastaavia tuosta T4 portterin vetoakselistosta? Alfamerin kirjassa olevat kuvat vähän huonoja. Entäpä sitte mistä löytyy tuo jousituksen vääntösauvan takapään mutteri josta jännitykset saa höllättyä?

peeki
-
Viestit: 1313
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 6.12.2009 16:01

http://www.tamgears.com/ tuolta löytyy aika hyvät kuvat mm. laatikosta, vääntösauvajousituksesta löytyy kuvat kun käyttää hakua.. tuolla ainakin löytyy http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=71 ... sc&start=0

mikan
-
Viestit: 213
Liittynyt: 18.8.2004 11:23

ViestiKirjoittaja mikan » 6.12.2009 18:07

Auton alle kun ryömii, niin ei voi olla muttereita näkemättä.

Kuva

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 7.12.2009 16:00

http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=23&t=1630

Noilta sivuilla ohjeita ja kuviakin löytyy netistä, niin helpompi laittaa latanpätkä vääntösauvan väliin kuin löysätä sauva, vaihdatko niveliä vai puratko koko auton?

T4Heebo
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.12.2009 15:48

ViestiKirjoittaja T4Heebo » 11.12.2009 8:51

Joo, meni vaihdelaatikon vaihdoksi tämä homma.. Luulin aluksi, että vetonivelestä lyö tyhjää, mutta se onkin lootan puolelta. Jos joku on muuten kyseisen homman tehnyt, niin kaikki vinkit ja tiedot olisivat tarpeen. Pitääkö kone todellakin tiputtaa alas, että saa laatikon irti?

reds
-
Viestit: 53
Liittynyt: 6.8.2006 13:24

ViestiKirjoittaja reds » 11.12.2009 10:07

Been there done that. Mikä moottori? Oma ABL ei tarvinnut konetta ottaa pois mutta vähän roikottaa laatikon päästä jotta mahtui ulos. Kuskin puolen vetoakseli kokonaan pois.

T4Heebo
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.12.2009 15:48

ViestiKirjoittaja T4Heebo » 12.12.2009 15:55

Moottorin tyyppi on ACV ja loota on DXZ. Molemmat vetoakselit on irti kokonaisuudessaan.

T4Heebo
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.12.2009 15:48

ViestiKirjoittaja T4Heebo » 19.1.2010 12:41

Jotainpa saanut tässäkin taas aikaiseksi. Nyt on autoa siinä määrin purettu, että koneen voi tiputtaa alas. Hirveä homma kyllä kyseisen koneen kohdalla, että saa koneen irti. Ei paljon tilaa ole missään. Josko vaikka vklp aikana saisi lootan irti koneen kyljestä ja sitten ensi viikolla uutta kylkeen. Vinkkejä miten pakoputken kiinitysraudat saisi kätevästi takaisin paikalleen konetta asennettaessa.

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 19.1.2010 17:39

Jos niitä kahta C mallista tarkoitat, niin ruuvipenkissä laitat kiilamaisen latanpätkän väliin (ei paljoa tarvi venyttää), ja kun on paikallaan niin väännät latan välistä pois .


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 22 vierailijaa